Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@13:44:12 GMT

لیست تعرفه‌ خدمات سروش از اساس دروغ است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۴۸۵۱

لیست تعرفه‌ خدمات سروش از اساس دروغ است

به گزارش جهان نيوز به نقل از  جام جم آنلاین، مطلبی با عنوان «لیست تعرفه‌ خدمات پیام‌ رسان سروش» در فضای مجازی منتشر شده و در برخی از کانال‌ها منعکس می‌شود.در این مطلب برای تماس صوتی، فضای ذخیره فایل، ساخت گروه، ساخت کانال و حتی برای پیام‌های شخصی تعرفه مشخص شده است؛ همچنین وجود ضوابطی برای عضویت در سروش و محتوای مطالب رد و بدل شده در این پیام‌ رسان ادعا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به دور از ذهن بودن موارد ذکر شده در این مطلب، صحت آن را از مدیر پیام‌رسان سروش پیگیری کردیم.
سید میثم سید صالحی مدیر پیام‌رسان ایرانی سروش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص این موضوع اظهار داشت: مطلبی که با عنوان «لیست تعرفه‌ خدمات پیام‌رسان سروش» در فضای مجازی منتشر شده، از اساس دروغ است؛ آن عکس که با این عنوان تولید شده، متعلق به ما نبوده و کاملاً ساختگی است.

وی در رابطه با هزینه‌ استفاده از سروش برای کاربران، توضیح داد: در این مطلب دروغی که در فضای مجازی منتشر شده، حتی برای ارسال پیام‌های شخصی تعرفه مشخص شده است؛ این در صورتی است که نه‌تنها استفاده از قابلیت‌های پیام‌ رسان سروش مانند گروه، کانال و فضای ذخیره فایل رایگان است، بلکه حتی مصرف اینترنت در این پیام‌رسان نیز رایگان است.

مدیر پیام‌رسان ایرانی سروش ضمن تأکید مجدد بر جعلی بودن آن مطلب، اظهار داشت: ما در حال پیگیری هستیم تا منبع این مطلب دروغ را پیدا کنیم که مشخص شود چه کسی آن را تولید و منتشر کرده است.
سیدصالحی در رابطه با اختلال‌های زیادی که با رجوع بیشتر مردم به پیام‌رسان سروش در هفته‌های اخیر و به خصوص پس از فیلترینگ تلگرام رخ داد، توضیح داد: در روزهای اخیر ما شاهد بودیم با رجوع تعداد زیادی از مردم به سروش، تعداد کاربران این پیام‌رسان از مرز هشت میلیون نفر گذشت و در حال حاضر سروش بیش از هشت میلیون و ششصد و پنجاه هزار کاربر دارد. ضمن اینکه از این اعتماد مردم سپاسگزار هستیم و قدر آن را می‌دانیم، باید بگویم که ورود حجم بالایی از کاربران در یک مدت زمان کوتاه، موجب شده تا کندی‌هایی در برخی از مقاطع زمانی رخ دهد.

وی ادامه داد: تیم سروش در چند روز اخیر با تلاش شبانه‌روزی خود و با افزایش زیرساخت‌ها تلاش کرد تا حد زیادی این اختلالات را برطرف کند و در آخرین به‌روزرسانی که به تازگی ارائه گردید، بسیاری از مشکلات از جمله سرعت تا حد زیادی برطرف شد و مردم می‌توانند از سرویس‌های این پیام‌رسان استفاده کنند. ما همه‌ تلاش خود را انجام می‌دهیم تا اختلالات به حداقل برسد و پیام‌رسان سروش با سرعت بالا و بدون اختلال به مردم ارائه سرویس کند. پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت

هونگچی E-QM5 با توان پیمایش 431 کیلومتر بیشترین بازدهی را در میان رقبای خود دارد. فضای مسافر و راننده و سرنشینان این خودرو بی‌نظیر بوده و بر اساس اطلاعات موجود، هونگچی E-QM5 پرفروش‌ترین خودرو برقی در میان محصولات وارداتی به ایران در کشور سازنده خود بوده است.

در این نوبت هونگچی E-QM5 با قیمت یک میلیارد و 805 میلیون و 460 هزار تومان به فروش می‌رسد؛ البته بر اساس تبصره این طرح فروش « این قیمت، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.»

دیگر خبرها

  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد