Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:19:41 GMT

هلال احمر سمنان به 71 حادثه‌دیده امدادرسانی کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۵۴۲۹

هلال احمر سمنان به 71 حادثه‌دیده امدادرسانی کرد

سمنان- ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سمنان گفت: امدادگران استان به 71 حادثه‌دیده از پنجم تا 12اردیبهشت خدمات رسانی کردند.

علی یحیایی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در هشت روز گذشته امدادگران هلال احمر استان سمنان در 52 سانحه شامل 20 تصادف جاده ای، چهار عملیات شهری، 2 عملیات کوهستان و 6 مورد خدمات حضوری ارایه خدمت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که، از 71 حادثه‌دیده سوانح هشت روز گذشته 50 نفر در تصادف های‌جاده ای و 21نفر در سوانح غیرجاده ای مجروح شدند.
وی با اشاره به اسکان 20 نفر از مسافران و هموطنان از سوی امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از ابتدای ماه اردیبهشت تاکنون، اظهارداشت: یک مورد آتش سوزی در یک دستگاه تریلی به امداد و نجات هلال احمر سمنان گزارش شد که حادثه واقعی نبود، شهروندان باید توجه داشته باشند که اطلاع‌رسانی نادرست، باعث اتلاف وقت امدادگران و بازماندن از امدادرسانی به هموطنان در دیگر سوانح احتمالی همزمان می‌شود.
وی ادامه داد: در روز گذشته، امدادگران در 20 سانحه حضور یافتند که 6 سانحه جاده‌ای با چهار مورد واژگونی، 2 سانحه شهری و 12 مورد خدمات حضوری بود.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: مجموع حادثه‌دیدگان در 48 ساعت گذشته روز گذشته روز 17 نفر بودند که 15 نفر در تصادفات جاده ای مجروح شدند و 2 نفر نیز از سوی امدادگران اسکان یافتند.
12 پایگاه های امداد و نجات هلال احمر در استان سمنان وجود دارد، هموطنان گرفتار در حوادث مختلف می توانند از طریق شماره 112 سامانه امداد و نجات هلال احمر، از خدمات این نهاد بهره مند شوند.
6026/7339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر سمنان حادثه ديده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه، ۱۳ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، یزد، البرز و هرمزگان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۹۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۴ هزار و ۸۱۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۹۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. همچنین ۲ هزار و ۶۶ کیلوگرم نایلون، ۵۴۰ کیلوگرم برنج،۶۸۴ تخته پتو، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۴۰ بسته غذایی، ۱۹۴ قرص نان و ۵۵ دستگاه چادر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم خدمات امدادی نیرو‌های این جمعیت گفت: ۱۹۷تیم عملیاتی متشکل ۷۷۹ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی