Web Analytics Made Easy - Statcounter

صداپیشه عروسک جناب خان با اعلام بازگشت این عروسک به خندوانه گفت که تمام تلاش خود را کرده تا این شخصیت تغییر نکند.

ایران آنلاین /محمد بحرانی (بازیگر سینما و صداپیشه عروسک جناب خان) ، درباره آخرین وضعیت حضور این عروسک در خندوانه گفت: جناب خان از اول فصل جدید در کنار برنامه خواهد  بود اما اینکه عروسک یا شخصیت جدید دیگری به این مجموعه اضافه شود را نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دور بودن جناب خان از برنامه خندوانه در فصل گذشته گفت: تمام این مدت صبر کردیم که هیچ تغییری در نحوه حضور جناب خان ایجاد نشود و هرگز راضی نشدم و نمی‌شوم تغییری در جناب خان رخ بدهد. جناب خوان همان شخصیتی است که بود و برنامه نیز هم همان برنامه است و جناب خان یک پدیده زنده است.

وی درباره زمان آغاز ضبط سری جدید خندوانه گفت: به احتمال فراوان ضبط سری جدید خندوانه از 20 الی 23 اردیبهشت آغاز می‌شود.

بحرانی که این روزها مشغول بازی در سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی برای شبکه نمایش خانگی است، درباره این سریال گفت: من چند باری با بهروز شعیبی برخورد داشتم و کارهای او را دنبال کرده بودم. وقتی از من دعوت کرد که همکاری کنم دوست داشتم در این تجربه باشم و همکاری خوبی هم با شعیبی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه این سریال چند مسئله چالشی را درباره زنان در قالب کمدی بیان می‌کند، افزود: اثر کمدی یک نسبتی با اغراق دارد و لبه کاراکترها تیزتر از رویدادهای معمولی است./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی