Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال لیورپول اعتراف کرد که تیمش با خوش‌شانسی توانسته جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ و یارانش شب گذشته (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در خانه رم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شدند، اما با توجه به پیروزی 5 بر 2 بازی رفت، فینالیست شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوپ پس از رسیدن تیمش به فینال کیف جایی که باید با رئال مادرید روبه‌رو شود، پیروزی تیمش را به هواداری که پیش از جدال رفت دو تیم در لیورپول مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در وضعیت وخیمی قرار دارد، تقدیم کرد و گفت: این فینال صددرصد متعلق به شان کاکس است. ما قبل از بازی گفتیم که به فکر او هستیم. حالا همه ما به فینال رسیده‌‌ایم و تمام بازیکنان‌مان برای او دعا و آرزوی سلامتی می‌کنند. ما امشب خوش‌شانس بودیم و این را می‌دانیم. رم تیم قدرتمندی است. این تیم ما همان کاری را کرد که می‌خواست، چرا که یک بازی جنگنده و پر از ریسک انجام داد، اما ما 2 بر یک پیش افتادیم. همه چیز خوب بود.

کلوپ ادامه داد: ما اما در ضدحملات به اندازه کافی تلاش و از فضای که به ما داده می‌شد استفاده نکردیم و بازی را در حالی باختیم که پیش بودیم. برای هر دو تیم اگر بازی به وقت‌های اضافی می‌رفت، اوضاع دیوانه‌کننده می‌شود، چون باید دو نیمه 15 دقیقه‌ای دیگر بازی می‌کردند. من واقعاً نمی‌دانم که اگر بازی به وقت‌های اضافی می‌رفت چه اتفاقی می‌افتاد، اما اگر این اتفاق می‌افتاد واقعاً اوضاع جنون‌آمیز می‌شد.

سرمربی آلمانی لیورپول به سؤالی در خصوص رویارویی تیمش با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا، یادی از آخرین رویارویی‌اش با این تیم زمانی که سرمربی بوروسیا دورتموند بود کرد و گفت آن سال که مردانش با شکست کهکشانی‌ها فینالیست شدند، این حس را داشته که مانند رابین‌‌ هودی به حریف اسپانیایی دستبرد زده است.

او اما درباره اینکه آیا امسال هم خواهد توانست کهکشانی‌ها را ناکام بگذارد، عنوان کرد: چه می‌توانم بگویم؟ برایم مهم نیست که ما الان چه تیمی هستیم. ما در فینال باید یک بازی به مراتب بهتر از بازی امشب‌مان ارائه کنیم. خبر خوب اما این است که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سیدحسین حسینی بعد از به آغوش کشیدن یکی از جیمی جامپ‌های حاضر در دیدار تیم استقلال مقابل آلومینیوم اراک دچار محکومیت انضباطی شده و محرومیت تعلیقی برای او در نظر گرفته شد. علاوه بر این با انتشار اطلاعیه جدید سازمان لیگ در ارتباط با مصاحبه نکردن بازیکنان علیه داوری یا مسائلی از این دست باز هم شرایط برای این دروازه‌بان را سخت‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

حسینی پس از دیدار استقلال مقابل شمس آذر قزوین با انجام مصاحبه‌ای نسبتاً انتقادی در میکسدزون آزادی موجب شد تا سرمربی تیم استقلال یک جلسه سرپایی با او برگزار کند.

گویا نکونام در صحبت خصوصی با حسین حسینی به او تذکر جدی داده که از این به بعد دیگر با رسانه‌ها مصاحبه نکند و یا اگر حرفی می‌زند فقط در محدوده بازی باشد چرا که هر آن ممکن است دچار محرومیت شود. نکونام گفته استقلال به شدت به او در بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل نیاز دارد و این رفتارهای خطرناک ممکن است به قیمت از دست رفتن قهرمانی استقلال منجر شود.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1227990 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • مگوایر: همه چیز دست به دست هم داده بود تا کاونتری به فینال برسد