Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@16:06:51 GMT

کشف جسد نوزاد تازه متولد شده در جنگل!

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۵۸۵۸

کشف جسد نوزاد تازه متولد شده در جنگل!

به گزارش جهان نيوز، جسد یک نوزاد تازه متولد شده در منطقه جنگلی بلوبل در اطراف منچستر انگلیس پیدا شد. احتمال می رود  این کودک که درتاریخ 4 آوریل پیدا شده است  توسط والدینش در این منطقه جنگلی رها شده باشد. گفته می شود در لحظه کشف کودک روی بدن او  آثار گازگرفتگی سگ یا روباه وجود داشت. بنا به اعلام پلیس منچستر این نوزاد در اثر سرما جانش را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارگاهان پلیس منچستر احتمال می دهند که مادر این کودک یک قربانی تجاوز باشد که به علت آنکه هیچ حسی به این کودک نداشته آن را در این منطقه جنگلی و سرد رها کرده است. هنوز هویت نوزاد مشخص نشده است. پلیس از شهروندان منچستر خواسته است تا اطلاعات خود در خصوص نوزاد و خانواده احتمالی آن را در اختیار آنها  قرار دهند.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس منچستر در این خصوص ادامه دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران  
    پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرماندار  بشرویه در جلسه برنامه ریزی تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی گفت: مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر شهید محمد مهدی فانی،شهید تازه شناسایی شده دفاع مقدس ساعت ۹ صبح روز شنبه، در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از  میدان امام خمینی (ره) به سمت حسینیه گلزار شهدا برگزار می شود. 

علیزاده افزود: پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا شد و پس از گذشت ۴۰ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA  شناسایی شد .

شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در  فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • فیلم/ گشت و گذار پلنگ در جنگل‌ ساری
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود