Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت تهران گستر آزادراه‌های کشور گفت: امسال قطعه دوم، سوم و چهارم آزاد راه خرم‌آباد - اراک که ۷۰ کیلومتر است به بهره‌برداری می‌رسد. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، کیومرث صمدی صبح امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: این شرکت هم‌اکنون در سراسر کشور در حال انجام پروژه است و طبیعتاً با معارضانی نیز  مواجه بوده‌ایم، در برخی پروژه‌ها بهتر همکاری شده و در برخی دیگر همکاری کمتری داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجمع از اجرای آزاد راه اراک ـ خرم‌آباد همکاری انجام‌شده اما چند گره کور باقی‌مانده است که توقع داریم استاندار لرستان برای حل آن دستور سریع بدهد.

مدیرعامل شرکت تهران گستر آزاد راه‌های کشور عنوان کرد: فرمانده قرارگاه به ما دستور دادند تا امسال این پروژه به‌جایی برسد البته مستلزم خیلی از موارد است مثلاً برای قیر در کشور مشکل‌داریم.

وی بیان کرد: خیز برداشته‌شده است تا امسال قطعه دوم، سوم و چهارم آزاد راه اراک- خرم‌آباد به بهره‌برداری برسد که 70 کیلومتر است که بنا به اولویت این قسمت مسیر را کوتاه می‌کند و ضرورت آن بیشتر بوده است، با توجه به دستور فرمانده قرارگاه ما توان را روی این قسمت گذاشتیم.

صمدی گفت: قطعه اول که از اراک شروع می‌شود یک معارضانی دارد که رایزنی کردیم، کلنگ خورده تا  شروع شود اما در مخمل کوه برای سابگرید مشکل‌داریم مکاتبات زیادی برای آن انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: در بحث سابیس در رودخانه بابا حسین مشکل‌داریم چون صراحتاً مسئول آب منطقه‌ای نامه نوشته‌اند که برداشت نشود بنابراین راه دومی را باید انتخاب کنیم تا کار روی دست نماند.

انتهای پیام/ش

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه