Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:24:49 GMT

بانوان کبدی کار زنجان سالن اختصاصی ندارند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۷۲۸۶

بانوان کبدی کار زنجان سالن اختصاصی ندارند

زنجان - ایرنا - نایب رئیس هیات کبدی زنجان گفت: بانوان کبدی کار استان به لحاظ نداشتن سالن اختصاصی در تنگنا هستند و در صورت تامین این سالن برای بانوان علاقه مند حضور ورزشکاران در مسابقات مختلف به ویژه سطح ملی نمود می یابد.

ستاره باطنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مشکلات پیش روی بانوان کبدی کار استان نبود سالن اختصاصی برای تمرین های ورزشی است و ورزشکاران این رشته از سالن تنیس روی میز به مدت سه روز در هفته استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: بر این اساس سال گذشته تیم کبدی بانوان این استان با وجود تلاش های فراوان در مسابقات سورپر لیگ کشور از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند اما در لیگ دسته یک همچنان حضور دارد.
باطنی افزود: یکی از برنامه های مهم این هیات آماده سازی تیم بزرگسالان بانوان کبدی کار استان برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک کشوری است که امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود.
وی بیان کرد: طی سال گذشته با وجود مشکلات تیم کبدی بانوان استان، یک نفر از رده سنی جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شد که تداوم همین روند چشم انداز بهتری را در موفقیت روز افزون این رشته ورزشی فراهم می کند.
نایب رئیس هیات کبدی زنجان ادامه داد: رشته کبدی در مقایسه با دیگر رشته های ورزشی مانند تکواندو، والیبال و وشو...در این استان بسیار ناشناخته است و این هیات ورزشی برای معرفی بیشتر آن، برنامه هایی را مورد توجه قرار داده است.
وی اظهار کرد: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان استعدادیابی رشته کبدی در بین دختران مقطع ابتدایی و متوسطه اول در دستور کار قرار گرفته است که پس از تحقق این مهم تیم های پایه تشکیل خواهد شد.
باطنی خاطرنشان کرد: این هیات ورزشی با وجود اطلاع رسانی لازم تلاش دارد کبدی در بین بانوان نیز جایگاه خاص خود را بدست آورد و هم اکنون ثبت نام کلاس های آموزشی خود را آغاز کرده است.
به گفته نایب رئیس هیات کبدی استان، شمار ورزشکاران سازمان یافته این رشته در بخش بانوان و آقایان به 400 نفر می رسد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بانوان این استان در 40 رشته ورزشی فعالیت می کنند و با سازو کارهای فراهم شده 2 رشته وزنه برداری و مچ اندازی نیز برای حضور فعالانه این قشر راه اندازی شده است.
7320 /6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رشته كبدي سالن ورزشي بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته های ورزشی با محوریت طرح شنا در سطح استان گفت: این طرح در راستای شادابی و نشاط برای چهار هزارو ۳۱۳ دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از هشتم اردیبهشت ماه در سطح استان اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت ماه برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسما آغاز می شود گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح گواهی مهارت شنا داده خواهد شد.

همچنین مهدی یزدان منش رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز گفت : در طرح مهارت آموزی رشته های ورزشی دوره دوم ابتدایی دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی آموزش می‌بینند.

دیگر خبرها

  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی