Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@16:24:55 GMT

کفاشیان: نباید در قهرمانی خود غوطه ور شوید+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۷۳۰۴

کفاشیان: نباید در قهرمانی خود غوطه ور شوید+ عکس

رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC در جمع ملی پوشان گفت: تیم ملی فوتسال بانوان ما اولین تیم در دنیا بود که عنوان قهرمانی را در آسیا به خود اختصاص داد؛ اما نباید در قهرمانی خود غوطه ور شده و باید تلاش کنید بازی خوب و مناسبی را از خود به نمایش بگذارید.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC صبح امروز و پیش از دیدار تیم ملی فوتسال ایران برابر ترکمنستان برای حضور در رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا 2018- تایلند، در محل اقامت ملی پوشان حاضر شد و گفت: اولین کنفدراسیونی هستیم که رقابتهای فوتسال بانوان را در دنیا برگزار کردیم و تیم ملی فوتسال بانوان اولین تیم در دنیا بود که عنوان قهرمانی را در آسیا به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کادر فنی و تمام افرادی که برای شما بازیکنان تلاش می کنند تا با آرامش خاطر به میدان بروید، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: در سال 2015 و پس از کسب عنوان قهرمانی توسط شما، استقبال بالای تماشاگران در این دوره از بازی ها و حضور 8 تیم باعث شد مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا مجاب شوند مسابقات به جای 4 سال یکبار، دو سال یکبار برگزار شود. تلاش ما بر این است که مسابقات در رده سنی جوانان و همچنین مسابقات باشگاهی آسیایی را داشته باشیم. در دوره قبل 8 تیم در رقابتهای قهرمانی اسیا حضور داشت اما اکنون 15 تیم حضور دارد و فکر می کنم در دوسال آینده با این استقبالی که هم اکنون می بینم، حضور 25 تیم را در رقابتهای قهرمانی آسیا را شاهد باشیم. وی ادامه داد: تیم ها رو به رشد هستند و برخی ناشناخته، بر همین اساس شما نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرید و تمام تلاش خود را برای افتخارآفرینی بکار گیرید. ایران قهرمان دوره قبل است اما نباید در قهرمانی خود غوطه ور شده و باید تلاش کنید بازی خوب و مناسبی را از خود به نمایش بگذارید.

وی در پایان گفت: خوشبختانه مسئولین فدراسیون فوتبال ایران به فوتسال بانوان اهمیت ویژه ای می دهند و برنامه های تدارکاتی خوبی برایتان در نظر گرفته شده است، حضور مظفر به عنوان مدرس آسیا در کادر فنی تیم ملی نعمتی است که باید از آن بهترین بهره را ببرید. اینکه در هر برنامه ای در کنفدراسیون فوتبال آسیا از فوتسال بانوان ایران نمایش داده می شود باعث افتخار است. از شما می خواهم تمام تلاشتان را بکار بگیرید و با دست پر به کشور باز گردید.


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از شبکه ورزش و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده فوتسال چهارشنبه ۵ اردیبهشت

فوتسال قهرمانی آسیا (تاجیکستان - افغانستان) ساعت ۱۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران قرقیزستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (تایلند - عراق) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ویتنام) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747403

دیگر خبرها

  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است