Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@01:07:15 GMT

تجهیز محیط بانان ایلام به جلیقه ضد گلوله

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۷۶۸۴

تجهیز محیط بانان ایلام به جلیقه ضد گلوله

ایلام - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: محیط بانان ایلام و مأمورین یگان حفاظت محیط زیست استان به جلیقه ضدگلوله و تجهیزات انفرادی مجهز شدند.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام، مازیار سلیمان نژاد در مراسم تحویل تجهیزات محیط بانان با بیان اینکه تجهیز یگان حفاظت محیط زیست استان به منظور افزایش ضریب ایمنی محیط بان ها در انجام مأموریت های اجرایی، با هدف جلوگیری از تخلفات شکار و صید انجام می شود، اظهارداشت: نخستین سری از تجهیزات حفاظتی متعلق به پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام شامل جلیقه ضد گلوله، زانوبند ضد ضربه و آرنج بند ضد ضربه جهت استفاده در مأموریت های اجرایی، بین محیط بان‌ها توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هدف از تجهیز نیروهای حفاظت این دستگاه،  کاهش آسیب پذیری آنها در حوادث احتمالی است، افزود: نیروهای یگان حفاظت در حین انجام مأموریت های گشت و کنترل در مناطق، از جلیقه های ضدگلوله استفاده می نمایند و این موضوع باعث کاهش آسیب پذیری آنها در حوادث احتمالی خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام با اشاره به این موضوع که تاکنون در کشور، ۱۲۰ محیط بان حین خدمت بر اثر در درگیری با متخلفان و شکارچیان به شهادت رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: حفظ جان نیروهای پرتلاش یگان حفاظت محیط زیست از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم محیط بان ها با بهره گیری از این تجهیزات با اطمینان خاطر در مأموریت های اجرایی حضور یابند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پهنه آبی تالاب های چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: با توجه به افزایش سطح بارش های زمستانه در حوزه شهرستان چالدران و با مشارکت و همراهی جوامع محلی حجم آب تالاب های چالدران نسبت به سال آبی پارسال ۳۰٪ افزایش یافته است .

حجت آذریار افزود: در حال حاضر میزان سطح آب تالاب های این شهرستان به بیش از ۲۵۰ هزار مترمکعب رسیده است و این امر نتیجه مشارکت مردم در حفظ و احیاء این میراث های طبیعی است .

وی  بیان کرد : بر اساس تعاملات بعمل آمده با کشاورزان حاشیه تالاب های چالدران علاوه بر حق‌آبه تالاب ها، آب مازاد بخش کشاورزی نیز به این تالاب هدایت می‌شود و انتقال این اب ها  در فصل خارج از کشت، با تلاش مامورین یگان حفاظت محیط زیست چالدران و همکاری و تعامل جوامع محلی صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • حفاظت از محیط زیست یک تکلیف است
  • پهنه آبی تالاب‌های چالدران افزایش یافت
  • افزایش پهنه آبی تالاب های چالدران
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه توسط محیط‌بانان لرستان+فیلم
  • رهاسازی یک بهله پیغو در محیط زیست
  • هشدارمحیط زیست گیلان/ از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی خود داری کنید
  • طرح‌های محیط زیستی چقدر وام گرفته اند؟
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل شکار دستگیر شد