Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز: تصاویر عمامه گذاری فرزند سید حسن خمینی، «سید احمد خمینی» در حسینه جماران برگزار شد. نحوه برگزاری این مراسم که به نوعی خصوصی بود و طلاب دیگری در این مراسم حضور نداشتند برخی از دوستداران امام راحل را ناراحت و نگران کرد.

به گزارش جهان نيوز، در این رابطه برخی از کاربران توییتر مباحثی را نسبت به این نوع عمامه گذاری که در نوع خود متفاوت بود و این شائبه را ایجاد می کرد که فرزند سید حسن خمینی با دیگر فرق هایی دارد و گروه کثیری به این سبب گرد آمده بودند، انتقاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته گفته می شود که پیش از مراسم عمامه گذاری، مراسم عید نیمه شعبان برگزار شده بود و در پایان این مراسم چنین برنامه ای تدارک و اجرا شده است اما بازهم با توجه به اینکه عمامه گذاری برای یک فرد واحد انجام شده، این موضوع محل انتقاد قرار گرفته است و برخی بیان داشته اند که چرا فرزند سید حسن خمینی مانند دیگر طلاب در یک مراسم عمومی ملبس به لباس روحانیت نشده است؟ همچنین نحوه نشستن احمد خمینی به عنوان یک طلبه ساده بر روی صندلی و مقابل فرد عمامه گذار هم در نوع خود خارج از عرف و جالب به نظر می رسد. 

از سوی دیگر برخی که پیشتر تصاویر وی را در لباس روحانیت دیده بودند این سئوال برایشان مطرح شد که چگونه وی پیش از برگزاری مراسم عمامه گذاری، اقدام به پوشیدن لباس کرده و در بین مردم حضور یافته و برای آنان سخنرانی هم کرده است؟

نکته دیگر که ذکر آن در اینجا خالی از لطف نیست رد صلاحیت پدر وی یعنی حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان است که بدوا صلاحیت علمی وی توسط فقهای شورای نگهبان تائید نشد و تولیت آستان امام(ره) علی رغم ادعای سواد بالای وی که حتی او را از حجت الاسلامی تا علامه به بالا برده بودند، حاضر به شرکت در امتحان تعیین صلاحیت علمی خبرگان نشد.

در ادامه برخی از واکنش‌های افکارعمومی به این موضوع در فضای مجازی را مشاهده می کنید:
 
 

 
 


 


  پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی گفت: در راستای مبارزه قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی دو پیمانکارمرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری با دستور مقام قضایی بازداشت شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدرضا جعفری اصل با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج)، متهمان بازداشت‌ شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارشاء به متهمان تفهیم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی، گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم گیری خواهد شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • رسانه‌ها با افکار عمومی در ماجرای غزه چطور رفتار کردند؟
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به اتهامات اقتصادی و ماجرای قطع 4000 درخت هیرکانی + عکس
  • واکنش جالب سحر دولت‌شاهی به شنیدن کلمه خیانت (فیلم)
  • آماده سازی پیوست فرهنگی شعار سال
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • واکنش جالب آیمریک لاپورت به درگیری با وینیسیوس: شاید می‌خواست برقصد!
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم
  • شعر خوب باید در معرض استفاده افکار عمومی دنیا قرار بگیرد