Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح مشترک بازرسی از مراکز تهیه و توزیع غذا در شهرستان بهارستان با همکاری دستگاه‌ها و ادارت مربوطه برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، در ادامه طرح‌های بازرسی مشترک از واحدهای صنفی مختلف در سطح شهرستان بهارستان به جهت جلوگیری از تخلف واحدهای صنفی در سطح شهرستان، اینبار طرح بازرسی مشترک از واحدهای صنفی رستوران و چلوکبابی در شهرستان بهارستان به اجرا در آمد

گفتنی است که در طرح مشترک بازرسی از رستوران‌های شهرستان بهارستان که با هدف حفظ و ارتقاء بهداشت و ایمنی مواد غذایی برگزار گردید، بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان به همراه نمایندگان اداره دامپزشکی بهارستان، اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتحادیه پزندگان حضور داشتند که اقدام به بازرسی و بررسی وضعیت بهداشتی واحدهای رستوران و چلوکبابی در سطح شهرستان نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش در این گشت مشترک در مجموعه از ۶ واحد صنفی رستوران بازرسی و مقدار ۵۱ کیلوگرم گوشت فاسد معدوم گردید و همچنین صاحبان واحدهای صنفی متخلف جهت سیر مراحل قانونی و اعمال جریمه به مراجع قضایی شهرستان معرفی گردیدند.

درپی برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی از رستوران‌ها و مراکز تهیه و توزیع غذا در سطح شهرستان بهارستان، نه تنها میزان تخلفات این واحدها در بهارستان کاهش یافته است بلکه در گفت‌وگوهایی که با شهروندان صورت گرفته است، آن‌ها نیز رضایت خود را از عملکرد مسئولان در راستای افزایش کیفیت غذاها و بهداشت رستوران‌ها اعلام کرده‌اند.

درپایان ناگفته نماند که از زمان آغاز طرح نوروزی بسیج سلامت، گشت‌های مشترک بازرسی از رستوران‌ها و دیگر مراکز تهیه و توزیع غذا در سطح شهرستان بهارستان درحال برگزاری می باشد و تاکنون با بسیاری از متخلفان این صنف در شهرستان برخورد قانونی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل صنفی دانشجوان دامغان و شاهرود مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با پیش از ظهر چهارشنبه و برای نخستین بار اعضای شورای صنفی دانشگاه دامغان و دانشگاه صنعتی شاهرود، در برنامه‌ای مشترک مسائل صنفی دانشجویان این دو شهرستان را پیگیری کردند.

علی زندیان سرپرست شورای صنفی دانشگاه دامغان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در حاشیه این نشست، گفت: شوراهای صنفی بازوی معاونت دانشجویی هر دانشگاه هستند و می‌توانند در پیگیری مسائل و مشکلات مرتبط با دانشجویان گام‌های اساسی بردارند.

زندیان مهم‌ترین کار شورا را پل ارتباطی میان دانشجویان و مدیران دانشگاه دانست و بیان کرد: به کمک شورای صنفی می‌توان مشکلات دانشجویان را پیگیری و حل کرد لذا تعامل با شورای صنفی دانشگاه‌های مختلف باعث می‌شود تا اتحاد و همفکری در حل مشکلاتی که گاهی با هم مشترک هستند برطرف شود.

وی افزود: این تعامل منحصر به دانشگاه شاهرود و دامغان نبوده و قرار است نشست هوایی با شورای صنفی دانشگاه سمنان نیز برگزار شود همچنین تلاش داریم که این تعاملات را به سطح خارج از استان نیز ترویج داده و تلاش کنیم که جایگاه شورای صنفی دانشجویان را ارتقا دهیم.

شفیع زاده مدیر امور دانشجویی دانشگاه دامغان نیز با اشاره به مسائل تغذیه، خوابگاه، فضای عمومی، امکان آموزشی و ورزشی، حمل و نقل و… که از سوی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های دامغان و شاهرود عنوان شد، گفت: شوراهای صنفی دانشگاه‌ها می‌توانند با تعامل و گفتگو برای پیگیری مطلوب‌تر مسائل رفاهی دانشجویان اقدام کنند.

کد خبر 6100233

دیگر خبرها

  • ۹۶۱ پرونده تخلفات اصناف در شاهرود تشکیل شد
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • مسائل صنفی دانشجوان دامغان و شاهرود مورد بررسی قرار گرفت
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند