Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@23:04:02 GMT

پرخرج ترین تیم های فوتبال جهان کدامند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۸۲۲۳

منچسترسیتی بالاترین سرمایه گذاری را در بین تمام تیم های فوتبال اروپا داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، نشریه گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا در گزارشی مدعی شد منچسترسیتی با بودجه ای 1.584 میلیارد یورویی، بالاتر از تیم هایی چون بارسلونا و پاری سن ژرمن بیشترین سرمایه گذاری را در سالهای اخیر در فوتبال انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینجاست که 5 باشگاه اول در این زمینه مجموعا بیش از 7 میلیارد یورو در سالهای اخیر سرمایه گذاری کرده اند که این رقم بیش از 20 درصد مجموع گردش مالی فوتبال در سراسر جهان است و نشان می دهد تعداد محدودی از تیم های قدرتمند و با منابع مالی بزرگ در فوتبال وجود دارند که شرایط را برای دیگر رقبا دشوار ساخته اند. همچنین نکته جالب دیگر اینجاست که 5 تیم اول این رده بندی هیچکدام حتی قادر به راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم نبوده اند.

فهرست تیم های اول به شرح زیر است:

منچسترسیتی: 1.584 میلیارد یورو

بارسلونا؛ 1.151 میلیارد یورو

پاری سن ژرمن: 1.150 میلیارد یورو

چلسی: 1.137 میلیارد یورو

منچستر یونایتد: 1.018 میلیارد یورو

رئال مادرید: 977 میلیون یورو

لیورپول: 930 میلیون یورو

یوونتوس: 920 میلیون یورو

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین و فهرج با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز و فردا جوی نسبتاً پایدار در اثر مناطق استان خواهیم داشت.

وی افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در مناطق شمال، غرب و جنوب‌شرق استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود، از این رو خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه طی این مدت افزایش ابر، وقوع رگبار باران در برخی از مناطق مرکزی، شمال غرب استان مورد انتظار است، گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا روز شنبه بر سرعت وزش باد در شرق، شمال‌غرب و برخی از مناطق جنوب استان افزوده خواهد شد و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

وی بیشینه و کمینه دمای شهر کرمان را به ترتیب ۲۴ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین و فهرج با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بوده‌اند.

کد خبر 750714

دیگر خبرها

  • مارکسیسم چه نگاهی به سیاست بین‌الملل دارد؟
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • مدیرعامل پرخرج اما قهرمان در راه استقلال؟ | چه کسی جایگزین خطیر می‌شود؟
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟