Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@15:50:33 GMT

نجات ماهیگیر بندرعباسی توسط مرزبانان

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۸۲۹۶

نجات ماهیگیر بندرعباسی توسط مرزبانان

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته ١٢ اردیبهشت‌ماه چند نفر از اهالی روستای کولغان با مراجعه به پاسگاه مرزی ساحلی اعلام کردند در موقعیت خور تخته ریز واقع در ٥ کیلومتری روستای کولغان فردی به هویت رضا محسنی که همراهشان در حال ماهیگیری بوده به درون آب افتاده و در حال غرق شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی‌اصغر خرم روی افزود: بلافاصله اکیپ گشت دریایی این پاسگاه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام و فرد مظطر از آب گرفته شد.

وی ادامه داد: پس از اتمام عملیات نجات فرد نجات‌یافته جهت مداوا به یکی از بیمارستان‌های شهرستان بندرعباس انتقال یافت.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن این عملیات، یادآور شد: این فرد هم اکنون در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ماهیگیر بندرعباسی غرق نجات ماهیگیر بندرعباسی توسط مرزبانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید مرزبانی در گلستان به خاک سپرده شد

پیکر سرهنگ شهید محمدمهدی نجاتی‌نیا که دوشنبه این هفته در درگیری با اشرار منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود، امروز (پنجشنبه) در زادگاهش روستای النگ استان گلستان به خاک سپرده شد.

به گزارش مشرق، این مراسم با حضور یگان‌های نمونه مرزبانی، انتظامی، یگان ویژه، پلیس راه و راهور و جمعی از مردم زادگاه این شهر از روستای النگ و خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

سردار تقی مهری معاون سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا و سرتیپ رضا آذریان ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، استاندار گلستان و معاونین وی و جمعی از مسوولان ارشد استانی و شهرستانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

فرمانده انتظامی گلستان در مراسم تشییع پیکر این شهید در گرگان گفت: شهید نجاتی‌نیا همچون سایر همرزمانش برای مقابله با تروریسم تمام وجودش را گذاشت و ستاره‌ای درخشان بر آسمان استان شد.

این درگیری ساعت یک بامداد روز دوشنبه ششم فروردین ماه رخ داد، در این درگیری در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس از آنسوی مرزهای مشترک با پاکستان به سمت ماموران گروهان «چاهندو» هنگ مرزی میرجاوه که در حال اجرای عملیات کمین در حوالی پاسگاه بودند، شهید نجاتی‌نیا سرپرست گروهان احتیاط هنگ بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر مجروح و حین انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیگر خبرها

  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • پیکر شهید مرزبانی در گلستان به خاک سپرده شد
  • فوت یک نفر از عشایر بر اثر انفجار مین در قصرشیرین
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • فیلم| نجات ۸ ماهیگیر ایرانی توسط نیروی دریایی پاکستان