Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@21:31:30 GMT

صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی ضرورت نسل آینده است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۸۴۳۳

صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی ضرورت نسل آینده است

مراغه - ایرنا- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به اهمیت توجه جوانان به بصیرت افزایی در برابر تهیدهای دشمنان گفت: صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی ضرورتی برای نسل آینده در این برهه حساس و خطیر است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز پنجشنبه در نشست خبری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مراغه افزود: دشمنان و نظام سلطه با بهره گیری از قدرت و ابزار رسانه ای درصدد ایجاد انحراف در ارزش ها و اعتقادات به ویژه هویت جوانان و فرهنگ مهدویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: توجه به آموزه های اسلامی و قرآنی و نیز ولایتمداری و بصیرت عواملی هستند که نسل های آینده را در برابر هجمه های فرهنگی و رسانه و در نتیجه آسیب های عمیق اجتماعی و سیاسی بیمه خواهد کرد.
وی اضافه کرد: توجه به شاخص های مهم اسلامی و انقلابی باید در قالب ابزارهای کارآمد فرهنگی از جمله توسط معلمان فرهیخته برای دانش آموزان و نسل جوان جامعه تبیین شود.
طالعی با اشاره به فرا رسیدن هفته عقیدتی در سپاه گفت: این نهاد فرهنگی و اسلامی همواره در راستای پیاده سازی فرهنگ اسلامی و صیانت از آرمان ها و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و فرهنگ مهدوی اهتمام کرده و می کند.
وی افزود: عقیدتی سیاسی سپاه در این راستا و با اجرای برنامه های بصیرت افزایی و معنویت افزایی در بین جوانان و بسیجیان، از منویات رهبر معظم انقلاب در بخش های فرهنگی و اجتماعی پیروی می کند.
وی ادامه داد: در هفته عقیدتی امسال نیز 100 برنامه فرهنگی و اجتماعی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج اقشار، محلات، ادارات و سازمان های مختلف شهرستان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: برگزاری نشست های روشنگری، تجلیل از بسیجیان نمونه و پیشکسوتان جهاد و شهادت، غبارروبی مزار شهدا و یادواره های شهدا از جمله این برنامه های فرهنگی و اجتماعی در این هفته است.
وی افزود: با اجرای این برنامه ها، در مسیر تعالی فکری و تبیین اندیشه های اسلام ناب و فرهنگ مهدوی در بین نسل آینده حرکت خواهد شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
/3077/7487

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دفاعي و انتظامي عقيدتي سياسي سپاه مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه ااطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سیدعمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد رایزنی قرار داد.

در این دیدار که در دفتر رییس جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌هایی فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کد خبر 6096634

دیگر خبرها

  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است