Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم حاجیه خانم "مرحمت شمایلی" مادر شهیدان حبیب الله و حمدالله شمایلی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون
خانواده معظم شهیدان والامقام شمایلی
سلام علیکم؛

درگذشت مرحومه مغفوره ام الشهداء حاجیه خانم" مرحمت شمایلی " مادر سرداران شهید دفاع مقدس حبیب الله شمایلی قائم مقام لشکر ۷ ولیعصر(عج) و حمدالله شمایلی معاون مهندسی رزمی تیپ ۱۵ امام حسن (ع) موجب تالم خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مادر سفر کرده به دیار باقی را همان بس که حیات طیبه اش در سایه سار قرآن و اهل بیت( علیهم السلام) به تربیت فرزندانی مومن، انقلابی، مجاهد فی سبیل الله و ولایت‌مدار سپری و سبز قامتانی چون "حبیب الله" و "حمدالله" را در عرصه دفاع از مکتب علوی و فاطمی عاشقانه و عارفانه تقدیم حضرت حق نمود.

همو که بسان فرزندان شهیدش در جهادی اکبر پس از سال‌ها پایداری و استقامت در مسیر نورانی ولایت و عشق به اسلام انقلابی" سرانجام ارجعی" حضرت دوست را اجابت نمود و به سوی معبود شتافت تا در جوار شهیدان افلاک نشینش حیاتی جاودان آغاز نماید. طوبی لهم و حسن ماب.

اینجانب فقدان آن مادر بزرگوار را تسلیت عرض نموده ، از قادر متعال مسئلت دارم روح پاک او را در نعیم مقیم با اولیا ء( علیهم السلام )محشور و به خانواده محترم و بستگان مکرمش عزت و سعادت عنایت فرماید. ان‌شاءالله

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست

‌به گزارش خبرگزاری مهر، حاجیه‌خانم «فاطمه شهیر» مادر شهیدان والامقام «امیرهوشنگ و مسعود جوینی»، پس از سال‌ها فراق از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد. پیکر این مادر والامقام تشییع و در گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) کرج به خاک سپرده شد.

شهید «امیرهوشنگ جوینی» متولد دهم اردیبهشت ماه ۱۳۳۸، یازدهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در فکه و شهید «مسعود جوینی» متولد ۳۰ تیر ماه ۱۳۴۳، یازدهم دی سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی دهلران بر اثر اصابت ترکش به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 6100349

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آذین‌بندی شد
  • حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است
  • مادر شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد