Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضاهای درمانی این استان آسیب پذیر هستند، گفت: بیمارستان‌های استان جوابگوی کوچکترین حادثه‌ای نبوده و مشکلات عدیده‌ای پیش می‌آید. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، غلام محمد زارعی در نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: راه‌‌اندازی بیمارستان 287 تختخوابی یاسوج و تقویت تجهیزات پزشکی به طور ویژه در دستور کار مسئولان و متولیان امر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در صورت عدم چاره اندیشی با کوچکترین حادثه احتمالی گرفتار می‌شویم، عنوان کرد: مراکز درمانی ما امکان پذیریش بیش از 200 مصدوم در یک ساعت را ندارند.

زارعی با بیان اینکه زلزله 5.2 ریشتری یاسوج و سی سخت یک تجربه برای حوادث مشابه با شناسایی ضعف‌ها و قوت‌ها بوده است، ابراز کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی متولی ساخت و ساز و سازمان نظام مهندسی در زمینه ساخت و ساز نظارت وافی و کافی داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل پنهان نشدن زیرساخت‌ها و تاسیسات آب در زلزله روز چهارشنبه شاهد خسارات فراوانی در این زمینه‌بوده‌ایم که باید در این زمینه تدبیر لازم اندیشیده شود.

زارعی با مطلوب ارزیابی کردن خدمات هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در زلزله 5.2 ریشتری یاسوج و سی سخت با توجه به امکانات موجود، ادامه داد: فضاهای درمانی استان محدوده بوده و در صورت افزایش مصدومان به طور حتم با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شدیم.

وی خواستار شناسایی روستاهای در کانون زلزله شد و گفت: بنیاد مسکن در زمینه مقاوم سازی ساختمان‌های روستایی از هیچ کوششی دریغ نکند.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل اظهار کرد: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، گفت: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

فرماندار شهرستان اردبیل ادامه داد: با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه‌کذاران برای توسعه و عمران اردبیل خاطرنشان کرد: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

کد خبر 6088396

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد