Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تلگرام در کنار تمامی معایب ریز و درشتی که دارد، پیام‌رسانی محسوب می‌شود که تقریبا هیچ نظارتی بر آن صورت نمی‌گیرد؛ همین امر باعث شده که رسانه‌های معاند از جمله کانال ضد انقلابی آمدنیوز که دروغگویی‌ها و جعل خبرهای آن برای همگان آشکار شده است، در این پیام‌رسان به شایعه پراکنی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این کانال معاند همیشه نمی‌تواند دروغ‌ها و اخبار کذب خود را مخفی کند. یکی از گاف‌های جدیدی که آمدنیوز یا همان صدای مردم داده است، جعل حساب کاربری توییتری دوروف است.

این کانال به تازگی خبری منتشر کرده است که در آن به ظاهر مدیرعامل تلگرام پاسخ یک کاربر را داده و او را به جنگ با سیاست‌‌گذاریهای مقامات ایران دعوت کرده است. اما زمانی که به تصویر منتشر شده در این خبر دقت بیشتری می‌کنیم، مشخص می‌شود که نام اکانتی که آمدنیوز به عنوان حساب کاربری دوروف جا زده، اشتباه است و در نتیجه به وضوح مشخص است که این کانال معاند باز هم در دروغ پراکنی گاف داده است.

در ادامه تصویری از اکانت اصلی مدیرعامل تلگرام در توییتر و تصویری از گاف جدید آمدنیوز مشاهده می‌کنید :

انتهای پیام/

جعل خبر جدید آمدنیوز +تصویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمدنیوز کذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم در شهرستان آمل، از ارزیابی و قیمت گذاری ۲۰۰ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی در جلسه کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد افزود: جلسات این کمیسیون بر اساس دستورالعمل نحوه تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغ‌ها موضوع قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار می‌شود.

فولاد تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی برگزار و ۲۰۰ فقره پرونده ساخت و ساز غیرمجاز و یک فقره پرونده ساخت و ساز مجاز قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: تصمیمات این کمیسیون در قیمت‌گذاری اراضی، ملاک عمل کمیسیون در پرداخت عوارض موضوع ماده ۲ و آرای مراجع قضایی در پرداخت جرائم نقدی قانون قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!