Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@11:38:27 GMT

گل آلود شدن 8چاه آب شرب یاسوج در اثر زلزله

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۹۲۲۸

گل آلود شدن 8چاه آب شرب یاسوج در اثر زلزله

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد از گل آلود شدن 8 چاه آب شرب یاسوج در زلزله 5.2 ریشتری سی سخت و یاسوج خبرداد.

به گزارش ایسنا قاسم قلندری صبح امروز پنجشنبه، 12 اردیبهشت ماه در بازدید از تاسیسات آب شرب  شهر یاسوج با بیان اینکه زلزله به تاسیسات  و خطوط انتقال آب شرب برخی از مناطق شهر یاسوج خسارتی وارد کرد، افزود: خط انتقال 16 اینچ آبشار و  خط اصلی بلوار عدل در اثر وقوع زلزله دچار شکستگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خسارت وارد شده به خط انتقال  آبشار یاسوج در ساعات اولیه وقوع زلزله برطرف شد، اظهار کرد:  در اثر این زلزله خساراتی نیز  به ایستگاه امام سجاد و  ساختمان اداری آبفای  یاسوج وارد شد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد با بیان اینکه 8 حلقه از چاه‌های آب شرب شهر  یاسوج در اثر وقوع زلزله گل‌آلود شده‌اند، تصریح کرد: به همین دلیل آبفای  یاسوج کار آبرسانی به شهروندان را  از طریق دو  دستگاه تانکر از  صبح دیروز در  دستور کار  قرار داده است.

قلندری با بیان اینکه بررسی های فنی روی تاسیسات و چاه‌های آب شرب شهر یاسوج توسط کارشناسان در حال انجام است، اضافه کرد: آب چاه های گل آلود شده پس از رفع مشکل و تایید کارشناساسن وارد مدار خواهد شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدافقی درشهر یاسوج تا۱۰۰متر کاهش یافت/هشدار قرمز بارشهابرای فردا

به گزارش خبرنگار مهر، ولی بهره مند پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان، کاهش دید افقی تا روز شنبه پانزدهم اردیبشهت ماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: دید افقی در شرایط استاندارد ۱۰ هزار متر است.

بهره مند با بیان اینکه دید افقی در بقیه مناطق کهگیلویه و بویراحمد عادی است، گفت: پدیده مه گرفتگی و کاهش دید در شهرهای گرمسیری استان باعث کندی تردد در محورهای ارتباطی شده و نیاز است رانندگان با روشن کردن چراغ ها با احتیاط بیشتر رانندگی کنند.

وی افزود: سامانه بارشی حاکم بر جو استان تقویت شده و در خصوص این سامانه به تازگی هشدار قرمز صادر شده و بارش شدید باران، خیزش گرد و خاک، رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید و تگرگ در مناطق مستعد از ویژگی های این سامانه بارشی است.

کد خبر 6093971

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • کرمان لرزید
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • دیدافقی درشهر یاسوج تا۱۰۰متر کاهش یافت/هشدار قرمز بارشهابرای فردا
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد