Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@17:57:07 GMT

ویزیت رایگان 480 بیمار در بخش قرقری شهرستان هیرمند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۹۲۸۳

ویزیت رایگان 480 بیمار در بخش قرقری شهرستان هیرمند

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند؛ تیم پزشکی متخصصین گروه جهادی اعزامی از تهران روز گذشته وارد روستا‌های مرزی شهرستان هیرمند شدند و به صورت جهادی و خود جوش اقدام به ویزیت رایگان کردند.

دکتر علیرضا وهاب زاده سرپرست گروه پزشکی در این خصوص گفت: تیم پزشکی متشکل از ۱۶ پزشک عمومی و دندانپزشکی در اولین روز از حضور خود در روستا‌های مرزی هیرمند ویزیت رایگان و تجویز دارو را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این تیم پزشکی تا روز جمعه در منطقه سیستان حضور دارد و به ویزیت رایگان در روستا‌های مرزی بخش قرقری در راستای خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان این منطقه مشغول به فعالیت خواهند بود.

دکتر وهاب زاده خاطرنشان کرد: در اولین روز از حضور پزشکان جهادی در منطقه سیستان تعداد ۴۸۰ نفر از اهالی روستای تپه کنیز و روستا‌های همجوار ویزیت رایگان شدند.

وی همچنین تصریح کرد: بیماری‌های عمومی در همان مکان بررسی و داروی مورد نظر تجویز می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرهنگ محمد رضا خارکوهی  فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند در جلسه با طوایف دهمرده و میر شهرستان هیرمند گفت: فرهنگ سازی، افزایش سطح آگاهی جامعه و سوق دادن افراد و اختلافات شخصی به سمت قانون از راهکار‌های پیشگیری از درگیری‌های قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای است و برای رفع این نقیصه استفاده از ظرفیت نهاد‌ها، ریش سفیدان و معتمدان و متنفذان باعث جلوگیری از اتفاقات ناگوار مانند نزاع و درگیری‌های دسته جمعی و طایفه‌ای می‌ شود.
فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند افزود: با عنایت به اینکه درگیری و اختلاف بین اقوام نه تنها مشکل را حل نخواهد کرد بلکه سبب متشنج شدن اوضاع امنیتی جامعه و فرار سرمایه‌ها و عقب ماندگی‌های مختلف می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس