Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@14:11:25 GMT

خرم‌آباد| بخشی از اعتبارات زیرگذر بهارستان تامین می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۹۴۵۶

خرم‌آباد| بخشی از اعتبارات زیرگذر بهارستان تامین می‌شود

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه پروژه بهارستان در حال حاضر فقط حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: برنامه ریزی کردیم که در چند ماه آینده بخشی از اعتبارات مربوط به این زیرگذر تامین کنیم. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، وحید رشیدی ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد‌مقاومتی که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری خرم آباد تاکنون با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) قراردادهایی را برای احداث تقاطع غیر هم‌سطح منعقد کرده که از بین این قراردادها فقط پروژه بهارستان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه بهارستان در حال حاضر فقط حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این در حالی است که مدت اجرای این پروژه 24 ماه بوده است و مشکلات بسیار زیادی دارد.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه ما هیچ پرداختی به پیمانکار زیرگذر بهارستان نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: یک پنجم هزینه‌های مالی پروژه توسط شهرداری  و با اوراق و املاک انجام‌ می‌شود.

رشیدی با اشاره به مشکلات این پروژه گفت: وجود لوله‌های گاز، تیرهای برق فیبر نوری، کابل‌های مخابراتی و... در محل ساخت این پروژه مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی افزود: در خواست داریم که هر‌چه سریع‌تر برای برطرف‌کردن مشکلات گفته شده در خصوص این‌پروژه اقدام شود تا ما نیز بتوانیم به ساخت و تکمیل این‌پروژه ادامه دهیم.

شهردار خرم آباد از ادامه اجرای زیرگذر بهارستان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای چند ماه آینده نیز برنامه ریزی‌هایی انجام شده تا بخشی از اعتبارات مربوط به پروژه بهارستان را تامین کنیم.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های مجلس آینده توجه به پتروپالایشگاه‌هاست، زیرا می‌توان با توسعه آن‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف کرد.

به گزارش شانا، مصطفی نخعی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس روز یکشنبه (دوم اردیبهشت‌) در نشست منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حزب مؤتلفه اسلامی با عنوان «اولویت‌های مجلس آینده» با بیان اینکه باید بیش‌ازپیش به صنعت نفت کشور توجه شود، زیرا این صنعت، صنعتی پیشرو به شمار می‌آید، بیان کرد: در مجلس دوازدهم یکی از اولویت‌ها توجه به پتروپالایشگاه‌ها خواهد بود، زیرا معتقدم توسعه این بخش می‌تواند بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف کند. توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر نیز از دیگر مسائل مهم به‌ شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: هرچه در حوزه‌ تجارت نفت و گاز ارزآوری بیشتری وجود داشته باشد، بی‌شک این موضوع بر رشد اقتصاد ملی تأثیرگذار خواهد بود. همچنین باید منابع حاصل از فروش نفت و گاز را صرف توسعه‌ زیرساخت‌ها در کشور کنیم.

محمدرضا پورابراهیمی داورانی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این نشست ضمن تشریح وضع اقتصادی کشور گفت: انتظار این است که مهم‌ترین تصمیم‌های مجلس دوازدهم در حوزه اقتصادی باشد. برای اینکه این تصمیم‌ها کارآمد باشد، باید وضع موجود شناسایی و آسیب‌شناسی شود و تحلیلی هم از اوضاع آینده و متغیرهای داخلی و خارجی داشته باشیم تا بر این اساس بتوانیم مسیر اصلاح مشکلات را طراحی کنیم.

وی  تصریح کرد: براساس گزارش‌ مرکز آمار و بانک مرکزی، طی دو سال اخیر نرخ رشد اقتصادی روند روبه‌رشدی داشته است و پیش‌بینی می‌شود این روند در سال‌های آینده تکرار شود.

نشست منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حزب مؤتلفه اسلامی با عنوان «اولویت‌های مجلس آینده» روز یکشنبه (دوم اردیبهشت‌) برگزار شد.

دیگر خبرها

  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • تامین امنیت کشور در حوزه غذا
  • پیگیر موضوع افزایش سهم مشهد از بودجه ملی زیارت هستیم
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • مصرف زکات برای رفع مشکلات اجتماعی+ فیلم
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است
  • مشکلات سیستم روشنایی بخشی از جاده مشکین دشت از زبان شهروندخبرنگار + تصاویر