Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، پاک سرشت تولید کننده بردهای الکترونیک که چند سالیست به دلیل تحریمها نتوانسته در این زمینه موفق باشد قادام به تولید محصولی جهانی کرده است که همه تولید صفر تا صد آن داخلی است.
وی افزود: این محصول پس از 10 سال تحقیق به ثمر رسیده است و هم اکنون با کیفیت بسیار عالی و غیر قابل رقابت با انواع خارجی آن در حال تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاک سرشت گفت: هم اکنون تنها 6 کشور و 6 تولید کننده در این کشورها به تکنولوژی تولید این نوع خاموش کننده دست یافته اند که ایران نیز یکی از آنها می باشد.
این تولید کننده برتر افزود: محصول ما همه استانداردهای جهانی و داخلی را کسب کرده و استاندار اصلی این محصول که مربوط به آمریکا است به دلیل مشکلاتی که داریم به ما داده نشده و امریکاییها دوست ندارند که این محصول منحصر بفرد از خاور میانه به جهان صادر شود.
وی گفت: وادرات بی رویه و بی کیفیت این محصول به تولید ما ضربه زده است و نیاز به حمایت داخلی داریم تا بتوانیم محصول خود را هم در داخل و هم در خارج به عرصه تولید و صدارات بگذاریم.
سیستم های اطفاء حریق آیروسل (Aerosol) یا DSPA را به صورت الکتریکی، گرمایی و دستی می توان فعال کرد. این سیستم بر روی لایه اوزون اثرگذار نبوده و باعث افزایش فشار در محیطی ای که در آن فعال شده است نمی شود.
از مزایای این محصول میتواند به جایگزین خوب برای کلیه سیستمهای اطفاء رایج ؛اطفاء همه کلاسهای آتش ،بدون نیاز به شارژ و تعمیر و نگهداری،
نصب و جابجایی بسیار آسان، قابلیت استفاده و نگهداری در دمای 30- تا 50+ درجه سانتیگراد، قابلیت استفاده و نگهداری در رطوبت 95 درصد؛
بدون ایجاد هیچگونه فشار اضافه به محیط پس از اطفاء، دارای 5 سال گارانتی و 15 سال پشتیبانی خدمات پس از فروش اشاره کرد.
این محصول پس از فعال شدن و اطفاء حریق هیچگونه اثر لک و خورندگی بر روی اسناد و مدارک,لوازم و تجهیزات الکترونیکی,الکتریکی,ابزار دقیق و ماشین آلات برجای نمیگذارد، نیازی به لوله کشی و نگهداری در مخزن های تحت فشار ندارد و در زمان اطفاء اکسیژن محیط را از بین نمی برد ضمن آنکه غیر سمی بوده و برای انسان در چگالی کاربردی منظور شده در استاندارد ضرری ندارد.
از مکانهای کاربردی این تولید نوین میتوان به کشتی و قطار ،فرودگاه و هواپیما ، نیروگاه های برق و انرژی، مراکز و تجهیزات نظامی،برج های بلند و هتل،وزارت خانه ها،ایستگاه استخراج نفت و گاز،انواع وسایل نقلیه عمومی و خاص،مراکز مخابراتی و اتاق های سرور،کارخانجات تولیدی, صنعتی و ماشین آلات،داخل انواع تابلوهای برق و رک های مخابراتی،پالایشگاه ها،تونل ها،موزه ها،بانک ها،انبار ها،مراکز مذهبی،مراکز صدا و سیما،
مارکت و فروشگاه های زنجیره ای،اتاق های کنترل و اتوماسیون، مکان حساس و غیر قابل دسترس،کتابخانه ها و مراکز اسناد اشاره کرد.
این خاموش کننده بسیار سریع و قابل اطمینانو بدون آسیب رساندن به تجهیزات ، انسان و محیط زیست بوده که بهترین جایگزین برای کلیه سیستمهای اطفای رایج است.
این سیستم نوین بدون نیاز به بازبینی های معمول تعمیرات و نگهداری در هر شرایط دمایی و رطوبتی به خوبی عمل کرده و اتش را در ثانیه های اولیه اطفا میکند ضمن انکه پس از اطفا نیز حدود 45 دقیقه در محیط اطفا شده بصورت اشباع پایدار میماند تا از مشتعل شدن هرگونه آتش مجدد جلوگیری کند.

­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از هشتم اردیبهشت  با حضور تاجران و بازرگانان خارجی از ۱۰۰ کشور و حدود ۸۰۰ شرکت ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافته و استان کرمان نیز توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته است. 

غرفه استان کرمان در سالن ۴۱B  نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ دایر شده و پنج شرکت بومی، محصولات خود را در زنجیره‌های ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیات‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهند. 

در حوزه نوآوری و محصولات جدید زنجیره ارزش خرما با تولید سرکه خرما و شکر خرما در نمایشگاه رونمایی شده است. 

محصولات شرکت مس شهید باهنر  در حوزه زنجیره ارزش ویژه تولید صنایع دستی،  اولین بار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته شده است. 

در حوزه گیاهان دارویی نیز شرکت‌های فعال این حوزه، محصولات خود را اعم از دمنوش‌های مختلف و محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده از گیاهان دارویی که زنجیره ارزش آنها کامل شده عرضه کرده‌اند. 

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در گروه‌های کالایی صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی و آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی تا ۱۲ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.   

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی ایران به سایر کشور‌ها
  • اختراع ایرانی برای پایش فساد میگو با فناوری نانو
  • اکسپو وعده صادق ۲ بود/ لزوم اصلاح رفع تعهد ارزی از ۳ کشور همسایه
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان