Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@07:38:50 GMT

توضیح خلیل‌زاده درمورد درگیری با یک عکاس

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۹۶۹۴

توضیح خلیل‌زاده درمورد درگیری با یک عکاس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که این تیم به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

به گزارش مشرق،‌ شجاع خلیل‌زاده در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) پرسپولیس درخصوص دو دیدار مقابل الجزیره امارات در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خیلی حساسی مقابل الجزیره داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بازی خیلی خوبی ارائه کنیم و با کسب برتری به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یابیم. سال گذشته تا نیمه‌نهایی پیش رفتیم، اما امیدوارم امسال به فینال رقابت‌ها برسیم.

وی در مورد شرایط سرخپوشان گفت: همه چیز خوب است و شرایط خیلی خوبی داریم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بازیکنان همین روند را ادامه دهند.

مدافع تیم پرسپولیس در مورد درگیری‌اش با یک عکاس، در حاشیه دیدار تیم‌های راه‌آهن - نساجی تصریح کرد: درگیری بین ما رخ نداده و این ماجرا را بزرگنمایی کردند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • توضیح گلر جوان پرسپولیس درباره شوت عبدالکریم!
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند