Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای نجات خلیج گرگان به رغم نظرات کارشناسی محیط زیست، لایروبی دو کانال خزینی و چاپقلی لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، رامین نورقلی پور، نماینده کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی، امروز (13 اردیبهشت) در جلسه شورای اداری استان گفت: لایحه منطقه آزاد احتمالا ماه جاری یا در خردادماه در صحن مطرح می شود و تلاش می کنیم تا این لایحه مصوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بندر سبز گمیشان، تنها بندر در استان است که کارهای آن در حال پیگیری بوده و با تصویب منطقه آزاد، بخشی از تالاب گمیشان را نیز در برمی گیرد.

 

نورقلی پور تأکید کرد: به طور قطع ما موافق تخریب و آسیب به ارزش های محیط زیست منطقه نیستیم اما باید شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم از ظرفیت های موجود برای توسعه استان بهره بگیریم.

 

وی گفت: درباره خلیج گرگان لازم است که دو کانال چاپقلی و خزینی لایروبی شود زیرا در 30 سال گذشته این اتفاق نیفتاده است.

 

نورقلی پور افزود: هرچند محیط زیست نظرات کارشناسی دارد اما با احترام به این نظرات، به نظر می رسد لایروبی کانال ها ضروری باشد تا بتوان خلیج را از وضعیت فعلی خارج کرد.

 

پایان پیام/417

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران مجلس روز ملی خلیج فارس نیمه شعبان ۱۰ اردیبهشت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقام معظم رهبری مسجد مقدس جمکران جشن نیمه شعبان مسجد رامین نورقلی پور خلیج گرگان منطقه آزاد اینچه برون کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس

تین نیوز

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: آبهای خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی امروز چهارشنبه تا جمعه همچنان مواج و طوفانی پیش بینی شده است که مسافران نوروزی و شهروندان باید از شنا در دریا و هرگونه فعالیت های دریایی و تفریحی در سواحل این استان خودداری کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مجتبی حمزه نژاد امروز چهارشنبه افزود: همچنین توصیه می شود شناورهای سبک، صیادی و تفریحی به دریا نروند و تمهیدات لازم در بنادر استان نیز انجام شود.

حمزه نژاد بیان کرد: بیشینه سرعت باد به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب، در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مناطقی چون( کیش، لاوان، سیری، بوموسی، تنب بزرگ و کوچک، خمیر، لنگه، قشم، هرمز، هنگام، لارک، بندرعباس، سیریک و جاسک در محدوده ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از ۲ متر خواهد رسید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان یادآور شد: وزش بادهای شدید از سمت شمال غربی تا جنوب غربی است و تداوم این ناپایداری های دریایی تا اواخر وقت جمعه دهم فروردین ماه، پیش بینی می شود.

وی گفت: امروز چهارشنبه در آسمان هرمزگان گذر ابر پیش بینی می شود و در ساعات بعدازظهر و شب در سواحل و جزایر استان بروز گرد وغبار و کاهش موقتی کیفیت هوا، دور از انتظار نیست.

حمزه نژاد گفت: به لحاظ دمایی نیز تا پایان هفته جاری، نوسانات یک تا سه درجه ای دما، در هرمزگان مورد انتظار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن
  • لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس
  • (ویدئو) مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه
  • نجات مسافر از گل و لای خلیج گرگان
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع ریوند سبزوار
  • لزوم لایروبی انهار در گیلان