Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-03-19@04:50:38 GMT

عکسهای جدید احمد مهران فر و همسرش مونا

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۰۲۳۳

عکسهای جدید احمد مهران فر و همسرش مونا

عکسهای جدید احمد مهران فر و همسرش مونا

 

احمد مهران فر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت , که به تازگی با مونا فائض پور مدل معروف و زیبا ازدواج نموده است , برای اولین بار با همسرش در مراسمی رسمی شرکت کرد.مراسم اکران فیلم خجالت نکش برگزار شد.در این مراسم احمد مهرانفر بازیگر معروف به همراه همسرش مونا ,نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خجالت نکش فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رضا مقصودی می باشد,که سید امیر پروین حسینی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

 

از بازیگران این فیلم می توان احمد مهرانفر , شبنم مقدمی و سام درخشانی را نام برد.

 

 

احمد مهرانفر بازیگر معروف و همسرش 

 

اجمد مهران فر و همسرش مونا که به تازگی ازدواج کرده اند در این مراسم عکس هایی از خود گرفتنددر ادامه اولین عکس های احمد مهران‌فر و همسرش مونا فائض پور را مشاهده کنید.

 

 

“خجالت نکش” درباره یک زن وشوهر پا به سن گذاشته است که تحت تاثیر تبلیغات رسانه‌ای بچه‌دار می‌شوند ولی,تلاش می‌کنند تا این موضوع را از اهالی روستای محل زندگی خود پنهان کنند.

 

در این فیلم شبنم مقدمی، احمدمهرانفر، سام درخشانی، شهره لرستانی، لیندا کیانی، النازحبیبی، سید علی صالحی،فرانک تمنایی، کاوه آهنگر و سمیرا حسینی ایفای نقش می‌کنند.

 

“خجالت نکش” را سید امیر پروین حسینی تهیه کرده و فیلم خجالت نکش استان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند.این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند،زن و شوهر را دچار اتفاقاتی کمیک و بامزه می‌کند.اتفاقاتی که در نهایت باعث جدال این دو با یکدیگر می‌شود و… .

 

 

فیلم «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی، در سینما چارسو برای مردم معرفی شد و به نمایش درآمد.در مراسم معرفی فیلم سینمایی «خجالت‌نکش» اولین ساخته بلند,سینمایی رضا مقصودی، ایلیت محمدی‌نیا منتقد و روزنامه‌نگار به همراه رضا مقصودی (کارگردان)،احمد مهران‌فر و سیمرا حسینی (بازیگران) روی سن رفتند و به معرفی فیلم پرداختند.

 

مقصودی قبل از آغاز نمایش سانس این فیلم در چارسو، اولین فیلمش را برای همه سلایق مناسب دانست,و به همه مردم ایران تقدیم کرد.

 

بازیگران «خجالت نکش» هم مردم را به دیدن این فیلم و رأی دادن به آن دعوت کردند.اکران این فیلم با استقبال مخاطب همراه شد.

 

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام احساسی هادی چوپان به همسرش پس از قهرمانی + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هادی چوپان که اخیرا موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک در آمریکا شده بود، بالاتر از رقبای خود به عنوان قهرمانی دسته اوپن آرنولدکلاسیک انگلیس دست یافت.

بیشتر بخوانید: رونمایی هادی چوپان از جانشینش + عکس

او پس از کسب عنوان قهرمانی با انتشار پیامی از همسر و فرزندان خود تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224937 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • ملوان 1-2 خاتون بم؛ فرصت‌سوزی ملوانان برای صدرنشینی در حساس‌ترین دیدار هفته فوتبال ایران!
  • (ویدئو) نظر جالب جان سینا درمورد غذاهای ایرانی همسرش
  • عکس| تصویر جدید علی دایی و همسرش در کنار مریم شیرازی
  • عکس‌| پیام احساسی هادی چوپان به همسرش پس از قهرمانی
  • فیلم شوخی آقای مجری روی آنتن تلویزیون با همسرش
  • تصویری جدید از تیپ علی دایی و همسرش کنار خانم بازیگر
  • پیام احساسی هادی چوپان به همسرش پس از قهرمانی + عکس
  • گفت‌وگو با قهرمان وزنه‌برداری آسیا؛ مسئولان کیژان مقصودی را ‌تحویل نمی‌گیرند + فیلم
  • پس از خوردن گل؛ هواداران الاهلی از خجالت رونالدو درآمدند + فیلم
  • مرز تجاری مهران باز شد