Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومي هيات بولينگ ، بيليارد و بولس استان اصفهان نخستین دوره مسابقات رنكينگ اسنوكر پيشكسوتان با حضور 24 بازيكن در باشگاه طوفان برگزار شد .

در اين مسابقات بازيكناني از شهرستان هاي زرين شهر ، شاهين شهر ، و اصفهان به صورت گروهي - حذفي  با هم به رقابت پرداختند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پايان پس از برگزاري 40 مسابقه داريوش گودرزي از اصفهان موفق شد مقام اول اين دوره از مسابقات را از آن خود كند .

محمد تقي نكويي مهر ، عليرضا نجفي و مهران رحيمي  از اصفهان نيز  مقام هاي دوم تا چهارم را كسب كردند .

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان بولینگ و بیلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه استان سمنان برای نخستین اعزام عمره چند نفر است؟

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از اعزام دو کاروان این استان به نخستین دوره عمره مفرده پس یک دوره توقف خبر داد و گفت: پیگیری می‌کنیم تا مجوز برقراری پرواز عمره از فرودگاه‌های استان سمنان صادر شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، قدرت‌الله چتری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مدیریت حج و زیارت استان سمنان، اظهار داشت: ثبت نام عمره مفرده 1403 در استان سمنان آغاز شده است.

وی بیان کرد: بر اساس سهمیه اعلام شده، دو کاروان عمره مفرده با ظرفیت 170 نفر به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه با توجه به از سرگیری مجدد اعزام به عمره مفرده دو کاروان به ظرفیت 170 نفر به استان اختصاص داده شده است گفت: با توجه به شرایط ثبت‌نام کنندگان در دوره قبل، یک کاروان به شرق استان جهت ثبت‌نام از زائران شهرستان‌های شاهرود و دامغان و یک کاروان به غرب استان ویژه متقاضیان غرب استان شهرستان‌های سمنان و گرمسار اختصاص داده شده است.

به گفته چتری در این دوره صرفاً از افرادی که دوره قبل در کاروان‌ها ثبت نام قطعی داشتند، به ترتیب اولویت اطلاع رسانی و ثبت نام به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به زمان دقیق اعزام زائران خانه خدا به سفر عمره مفرده از استان سمنان تصریح کرد: اعزام کاروان‌ها در هفتم و یازدهم اردیبهشت ماه امسال انجام خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با اشاره به اینکه هزینه اعزام در این دوره از اعزام‌ها نسبت به هزینه اعلام شده در چند ماه قبل تغییری نداشته است عنوان کرد: هزینه کاروان‌ها در دو قیمت 406 میلیون ریال و 420 میلیون ریال خواهد بود که بسته به نرخ هتل‌ها و پروازها تعیین شده است.

چتری با بیان اینکه فرودگاه‌های بین‌المللی شاهرود و سمنان ظرفیتی ارزشمند برای اعزام زائران عتبات عالیات و حج است تأکید کرد: پیگیر هستیم که اگر این فرودگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند، بتوانیم مجوز لازم را برای پرواز عمره آینده از سازمان حج و زیارت کشور و شرکت‌های هواپیمایی کشور از فرودگاه‌های استان سمنان اخذ کنیم.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی پیشکسوتان هوانیروز اصفهان برای دفاع از کشور
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا
  • سهمیه استان سمنان برای نخستین اعزام عمره چند نفر است؟
  • بایرلورکوزن برای نخستین بار قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳
  • حذف ندا شهسواری از فیدر جهانی تنیس روی میز
  • تیم‌های قهرمان فوتسال در میبد جام رمضان را بالای سر بردند
  • نماینده هنگ‌کنگ نخستین حریف وفایی
  • دو ایرانی در صدر، تیلور سقوط کرد!