Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@13:52:53 GMT

تاکید بر مسایل ارزشی و اعتقادی در سپاه روح الله

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۱۲۰۸

تاکید بر مسایل ارزشی و اعتقادی در سپاه روح الله

خبرگزاری شبستان: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: پرداختن به مسایل ارزشی و اعتقادی در سپاه روح الله از اولویت های اصلی است.

به گزارش از اراک، حجت الاسلام محمد ولی رضوی راد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی (13 اردیبهشت) در دیدار با آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک که با حضور معلم مربیان عقیدتی سپاه، بسیج و معلمان بسیجی به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه و روز معلم برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید مرضی مطهری گفت: الگو گیری از این شهید بزرگوار و حرکت در مسیر زندگی و سیر این بزرگان امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه تجدید میثاق با ولایت و رهبری و حرکت در مسیر ولایت امری ضروری است، افزود: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه بسیج یکی از مسایل مهم و با اهمیت تاکید بر مسایل سیاسی  اعتقادی است که همواره به آن پرداخته می شود.

 

این مقام مسئول بحث معنویت و پرداختن به مسایل معنوی را نیز از دیگر مسایل مهم دانست وادامه داد: بصیرت دینی و اعتقادی جزء دستورات دینی و از تاکیدات رهبر انقلاب است و سپاه نیز کارنامه درخشانی در این زمینه دارد.

 

در ادامه این دیدار، شهریار فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله گفت: معلمان ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی هستند و ما باید قدر دان زحمات و تلاش های این بزرگ مردان باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه معلمان نقش والای در پرورش و تربیت آینده سازان ایران اسلامی دارند، افزود: معلمان ما باید با حرکت در مسیر ارزش های دینی، الهی و انقلابی ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و شهید مطهری باشند.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران مجلس روز ملی خلیج فارس نیمه شعبان ۱۰ اردیبهشت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جشن های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجد بزرگداشت هفته معلم دیدار سپاه کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری

هم‌زمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، جمعی از مسئولان آموزش‌وپرورش، فرهنگیان و دانش‌آموزان استان قم با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و گل‌باران مزار مطهر شهید آیت‌الله مطهری با این شهید بزرگوار ادای احترام و  تجدید میثاق کردند.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش‌وپرورش قم در این مراسم شهید مطهری را نماد تمامی شهدا و اسوه و الگوی همه معلمان هم در جبهه علمی و هم در جبهه عملی دانست و اظهار داشت: معلمان با الگو قراردادن شهید مطهری می‌توانند به‌خوبی به رسالت خود عمل کنند.

وی حضور بر سر مزار شهید آیت‌الله مطهری را به‌خاطر ادای احترام و گرامی داشت یاد این معلم شهید به نمایندگی از همه معلمان کشور عنوان کرد و گفت: ما باید هم عهد شویم تا در مسیر زندگی و شغلی خود شهید مطهری را الگو خود قرار داده و هدفمان که استمرار مسیر نورانی انقلاب اسلامی است را ادامه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • جنبش دانشجویی غرب نتیجه «وعده صادق» است + فیلم
  • معلمان پیشگامان تربیت علمی و اعتقادی نسل آینده کشور
  • شهید مطهری (ره) جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود
  • ماجراهای نوه آیت‌الله مدرس، معلم انشاء احمد مسجدجامعی
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی