Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-18@01:47:24 GMT

استقبال مردم لاذقیه از آزادشدگان شهرک "اشتبرق" + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۱۴۲۵

استقبال مردم لاذقیه از آزادشدگان شهرک 'اشتبرق' + عکس

"یوسف علی" عضو اعلام مقاومت در سوریه در گفت وگو با "تنا" اعلام کرد: پس از آزادی غیرنظامیان ربوده شده شهرک "اشتبرق" توسط گروه تروریستی "القاعده" (شاخه سوریه) و تحویل آن‌ها به دولت سوریه، این افراد وارد لاذقیه شدند.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: این افراد غیرنظامی در چارچوب توافق میان دولت و تروریست‌های القاعده جهت خروج بدون درگیری عناصر این گروه تروریستی از جنوب دمشق در قبال آزادی ربوده شدگان شهرک "اشتبرق" و همچنین آزادی بیش از ۵ هزار نفر از غیرنظامیان دو شهرک شیعه نشین "فوعه" و "کفریا" آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: شهروندان شهرک اشتبرق در میان استقبال گسترده مردم شهر لاذقیه وارد این شهر شده و پس از ماه‌ها اسارت در بند عناصر تروریست به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.


منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ۸۰ هزار نفری قزوینی‌ها از طرح «زندگی با آیه‌ها»

محسن واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پویش زندگی با آیه‌ها که با هدف تبیین ۳۰ آیه برای اقشار مختلف مردم در ماه رمضان برگزار شد با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد.

وی با بیان اینکه این طرح در سه سال اجرایی می‌شود، افزود: در ماه رمضان امسال ۸۰ هزار نفر در این طرح مشارکت داشتند که ۱۳ هزار نفر از این افراد دانش آموز بودند.

معاون رسانه تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: مرحله دوم این پویش به زودی با برنامه‌های متنوع و مسابقات پر هیجان با جوایز ارزنده آغاز خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در این طرح بزرگ که در سطح ملی برگزار شد، توسط مبلغین، مبلغات، فعالان قرآنی و همه افرادی که حس می‌شد می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند محتوای در اختیار قرار داده شده به مردم عرضه شد.

کد خبر 6079117

دیگر خبرها

  • استقبال 95 درصدی مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی
  • فاز اول «شهرک فناوری» کرمانشاه امسال کلید می‌خورد
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • استقبال چشمگیر مردم از پویش ملی «همدلی با غزه»
  • استقبال ۸۰ هزار نفری قزوینی‌ها از طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • کرایه تاکسی‌ در سنندج رسماً افزایش یافت + نرخ‌ها
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شد
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شد + جدول نرخ‌ها
  • عکس‌هایی از زندگی پس از جنگ در سوریه روی دیوار رفت
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد