Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@01:08:07 GMT

برای یک شب اقامت در کندوان چقدر باید هزینه کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۱۵۰۱

برای یک شب اقامت در کندوان چقدر باید هزینه کرد؟

کندوان یکی از روستاهای آذربایجان شرقی به شمار می رود که هرساله گردشگران بسیاری را به این منطقه می کشاند.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، به دنبال سلسله گزارش‌های میزان از قیمت هتل در شهر‌های مختلف و مناطق توریستی ایران قیمت خانه‌های سنتی و هتل های کندوان در این گزارش بررسی شده است.

بررسی‌های میدانی میزان از قیمت یک شب اقامت در هتل ۵ ستاره در کندوان نشان می‌دهد که برای رزرو یک اتاق دو تخته برای اقامت یک روزه با وعده صبحانه باید ۴۴۵ هزار تومان پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان برای رزرو تخت اضافه باید ۱۳ هزار تومان علاوه بر هزینه اعلامی پرداخت شود.

هزینه اتاق دو تخته با جکوزی و امکانات حدود ۵۷۷ هزار تومان تعیین شده است که در صورت نیاز به تخت اضافه مبلغ آن بیشتر خواهد شد.

لازم به ذکر است که رزرو سوئیت به همراه جکوزی و امکانات برای یک شب حدود ۸۰۰ هزار تومان برای مسافران این منطقه آب می‌خورد.

در این منطقه بیشتر از خانه‌های سنتی برای اقامت مسافران استفاده می‌شود و قیمت اتاق‌ها با توجه به منظره پیش رو و امکانات متغیر است از طرفی روز‌های تعطیلی و آخر هفته نرخ بالاتری نسبت به اواسط هفته دارد.

گفتنی است در برخی از خانه‌های سنتی صبحانه محلی شامل کره و پنیر محلی، تخم مرغ طبیعی روستا، عسل طبیعی و نان تازه محلی نیز صرف می شود.

منبع: میزان

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده عملیات نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه به طول ۱۵ هزار مترمربع در محور کرج - کندوان محدوده سه راهی کندر توسط راهداری استان البرز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: به همین منظور تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر از تاریخ ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6092103

دیگر خبرها

  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • رزرو هتل در آمستردام
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار