Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@16:49:59 GMT

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال مقابل خونه‌به‌خونه

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۲۳۳۶

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال مقابل خونه‌به‌خونه

دیدار نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان در جریان است.

خبرگزاری میزان: دیدار نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۹:۱۵ امروز و در ورزشگاه خرمشهر بین تیم‌های استقلال تهران و خونه‌به‌خونه بابل در حال برگزاری است.

استقلال با ترکیب: مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، سید مجید حسینی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، سرور جپاروف، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و تیام (۴۳ - علی قربانی) بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خونه‌به‌خونه هم با ترکیب: میکائیل ایمن‌تراج، امین حاج‌محمدی، وفا هخامنش، امیر منصوریان، سیدمحمد قریشی، سیدمحمد کریمی، مهران امیری، محمد قاسمی‌نژاد، نیما انتظاری، رضا آقابابایی و حمید کاظمی به میدان رفت.

نیمه اول

دقیقه یک: در همان لحظات ابتدایی بازی استقلال موقعیتی برای گل زدن داشت که دروازه‌بان خونه‌به‌خونه ضربه خسرو حیدری را مهار کرد.

دقیقه ۱۴: ضربه خطرناک جباروف با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: ضربه چشمی با واکنش دروازه‌بان خونه‌به‌خونه به کرنر رفت.

دقیقه ۳۵: روی ارسال خسرو حیدری، تیام در دهانه دروازه گل اول را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۴: امید نورافکن و حمید کاظمی به خاطر درگیری با هم از داور کارت زرد گرفتند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003ORW

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه

به گزارش خبرنگار مهر، در دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا، شامگاه پنجشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های فوتبال رم و لورکوزن در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود لورکوزن به پایان رسید.

لورکوزن یکی از شکست ناپذیرترین تیم‌های این فصل فوتبال جهان است و در این دیدار هم عملکرد بسیار موفقی داشت و در دقیقه ۲۸ اشتباه مدافع رم موجب شد توپ در درون محوطه جریمه به «گریمالدو» برسد و او هم با یک پاس «فلورین ویرتز» را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه رم بچسباند.

در دقیقه ۷۳ هم «رابرت آندریخ» با یک شوت تماشایی برای بار دوم دروازه رم را باز کرد.

سردار آزمون در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۹ به جای لوکاکو برای رم به میدان آمد.

در دقیقه ۸۳ آزمون توانست در موقعیتی خطرناک صاحب توپ شود و در حالی که به دروازه لورکوزن نزدیک شده بود با مزاحمت مدافع حریف مواجه شد و نتوانست ضربه آخر را به خوبی روانه دروازه کند و دروازه بان لورکوزن ضربه آرام او را مهار کرد.

نکته قابل توجه برای سردار آزمون این است که او تحت قرارداد با باشگاه لورکوزن است و به صورت قرضی در رم حضور دارد و این دیدار به نوعی تقابل او با تیم اصلی خودش بود که نتوانست کاری از پیش ببرد.

دیدار برگشت این دو تیم به میزبانی لوزکوزن برگزار خواهد شد و رمی ها برای آنکه بتوانند راهی مرحله نیمه نهایی شوند به یک معجزه نیاز دارند.

کد خبر 6095400

دیگر خبرها

  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)