Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم السد با پیروزی قاطعانه برابر الخور به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال امیرکاپ قطر راه یافت. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (پنجشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی امیرکاپ قطر تیم السد با نتیجه پرگل 4 بر صفر از سد الخور گذشت. علی فریدون (37)، پدرو میشل (53)، یاسر (67) و اکرم عفیف (90) زننده گل‌های تیم السد در این بازی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه مرتضی پور‌علی‌گنجی، ملی‌پوش ایرانی 90 دقیقه در ترکیب اصلی تیم السد بازی کرد. سروش رفیعی، هافبک ایرانی تیم الخور نیز به‌عنوان بازیکن تعویضی از نیمه دوم وارد زمین شد.

انتهای پیام/

R7858/P1015145/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید

 دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود یکی دیگر از نمایندگان فوتبال آلمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات دنبال شد.

به گزارش تسنیم، در دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد حریف خود آرسنال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل دقیقه 63 یاشوا کیمیش با پاسی از رافائل گوئریرو باعث شد که باواریایی‌ها بازی خانگی‌ خود برابر توپچی‌ها را ببرند و با توجه به تساوی 2-2 دور رفت در لندن، این شاگردان توماس توخل بودند که با برتری 3 بر 2 در مجموع دو بازی، جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کردند.

به این ترتیب باواریایی‌ها که این هفته قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کردند، هنوز این شانس را دارند که فصل را با یک جام به پایان برسانند. آنها اما برای رسیدن به ایستگاه پایانی مسابقات باید از سد برنده مصاف منچسترسیتی و رئال مادرید بگذرند، نبردی که بازی رفت آن روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت و بازی برگشتش روز 18 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ بعد از پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند سومین تیمی است که در این فصل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می‌کند. این سیزدهمین بار در تاریخ باواریایی‌هاست که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آلیانس آره میزبان قرمزها فینال لیگ قهرمانان اروپا/ اعلام ترکیب بایرن و پاری‌سن‌ژرمن

دیگر خبرها

  • (عکس‌) تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • عکس‌| تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • صعود هر پنج کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند