Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@03:35:55 GMT

دعای آیت الله بهجت(ره) کشور را بیمه می‌کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۳۱۳۹

دعای آیت الله بهجت(ره) کشور را بیمه می‌کرد

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت آیت الله بهجت(ره) با بیان اینکه دعا و نفس گرم آیت الله بهجت(ره) کشور را بیمه می‌کرد، گفت: روزگار از چنین انسانی که بتواند به دنیا عرضه کند، عقیم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، حجت‌الاسلام ولی قربانی حق، دبیر ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت آیت الله بهجت(ره)، عصر امروز(13اردیبهشت) در نهمین سالگرد گرامیداشت ارتحال آیت الله بهجت(ره) که در مسجد بالامحله فومن برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله بهجت(ره) در تمام عمر خود یک معصیت هم انجام نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این عالم ربانی انسانی بود که درجات و مقامات بالایی داشت، افزود: این مرجع فقید در زمینه علم و عالم شدن متوقف نشد و راهی را که انتخاب کرده بود، تا آخرین لحظه عمرش ادامه داد.

 

 دبیر ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت آیت الله بهجت(ره) گفت: آیت الله بهجت(ره) از جذبه‌های علمی گذشته بود و به مقامات معنوی دست پیدا کرده بود.

 

حجت‌الاسلام قربانی حق با بیان اینکه این عالم ربانی، امام زمان(عج) را در هر دو چهره دیده بود، تصریح کرد: این مرجع عالیقدر به نور رسیده بود و عارف شده بود.

 

وی با بیان اینکه آیت الله بهجت(ره) از همه چیز جز خدا بریده بود، خاطرنشان کرد: شاید قریب به 50 سال از نمازهای این عالم ربانی بدون اشک و آه نبود.

 

دبیر ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت آیت الله بهجت(ره)، اظهار کرد: چنین انسانی به راحتی به عمل نمی آید و روزگار از چنین انسانی که بتواند به دنیا عرضه کند، عقیم است.

 

حجت‌الاسلام قربانی حق با بیان اینکه دعا و نفس گرم آیت الله بهجت(ره) کشور را بیمه می‌کرد، افزود: ما نیازمند به همچین بزرگانی هستیم که مانند بذری در دل جوانان و نوجوانان رشد می‌کند.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران نیمه شعبان مجلس جشن نیمه شعبان روز ملی خلیج فارس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجد مهدویت نمایشگاه کتاب وزیر بهداشت بزرگداشت آیت الله بهجت ره آیت الله بهجت فومنی سلوک آیت الله بهجت آیت الله بهجت ره آیت الله بهجت کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

امتداد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به جایگاه وزین بیمه دی در صنعت بیمه کشور، گفت: برای پیشرفت و ارتقای ضریب نفوذ بیمه در کشور باید برنامه قابل اندازه گیری و نقشه راه داشت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اسماعیل قزل سفلی در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی، با عنوان”جهش فروش و یکپارچگی سازمانی” که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضاء هیات مدیره در شهر شیراز آغاز به کار کرد، با اشاره به اینکه بیمه دی در صنعت بیمه کشور جایگاه مناسبی پیدا کرده، گفت: با نگاه به برنامه هفتم توسعه و جهشی که قرار است در صنعت بیمه به وجود بیاید، جایگاه بیمه دی وزین خواهد بود، زیرا مدیران این شرکت در سطوح مختلف دارای انگیزه و برنامه اند که این موضوع این شرکت را منسجم تر خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به پیشرفت بیمه دی در ماه های اخیر گفت: کوتاه شدن پرداخت معوقات، کاهش زمان پرداخت مطالبات جامعه هدف به کمتر از دو ماه، گسترش پوشش بیمه ای از حیث انعقاد قرارداد با بیمارستان ها و مراکز درمانی و سهم بالای بیمه دی در قراردادهای بیمه تکمیلی، از نقاط خوب و موفقیت آمیز این شرکت بوده که من هم به سهم خودم از کارکنان این مجموعه تشکر می کنم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • گوشه‌هایی از مراسم پرفیض دعای ندبه در امامزاده بهلول (ع) خوی + تصاویر
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • چند آموزه‌ مهدوی در دعای عهد و ندبه‌ ی امام صادق (ع)
  • مرادصحرایی: از ثمره آموزش‌وپرورش امروز کشور مقتدر است
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • آموزش و پرورش ما سربلند است
  • زمزمه دعای کمیل در روستای لیلی یادگار + فیلم
  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند