Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@11:10:51 GMT

حضور رائول گونزالس در تمرینات تاتنهام

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۳۶۰۹

حضور رائول گونزالس در تمرینات تاتنهام

رائول گونزالس به دستور فدراسیون فوتبال اسپانیا، در تمرینات تاتنهام حاضر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رائول گونزالس هم بخشی از پروژه‌ای است که فدراسیون فوتبال اسپانیا برای ستارگان سابقش تدارک دیده است.

رائول گونزالس اسطوره رئال مادرید امروز در تمرینات تاتنهام شرکت کرد.

به گزارش as، رائول که در کنار دیگر ستارگان سابق فوتبال اسپانیا از جمله ژاوی، مارکوس سنا، ژابی آلونسو، ویکتور والدز و … در کلاس‌های مربی‌گری شرکت می‌کند تا مدرک بگیرد، به عنوان بخشی از پروژه فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز در تمرینات تاتنهام شرکت کرد تا با روش‌های مربی گری مائوریسیو پوچتینو از نزدیک آشنا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رائول که احتمالا از ابتدای فصل آینده هدایت تیم دوم جوانان رئال مادرید را بر عهده خواهد گرفت، به دنبال پشت سر گذاشتن این دوره مربی گری است تا مدرک لازم را دریافت کند. این مدرک که درجه بالایی هم دارد، تنها از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا به بازیکنان ملی‌پوش این کشور داده می‌شود.

توییتر تاتنهام هم بازدید رائول از تمرینات این تیم را تایید کرد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسپانیا تاتنهام فدراسیون فوتبال اسپانیا رئال مادرید اسپانیا تاتنهام رئال مادرید فدراسیون فوتبال اسپانیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس تهران استقلال تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی رونالدو لیگ قهرمانان آسیا فوتبال باشگاه پرسپولیس تراکتورسازی فوتبال جهان علی کریمی برانکو یورو 2016

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم