Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از اجرای  14ویژه برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به مناسبت بزرگداشت هفته جوان در این واحد خبر داد.     به گزارش گروه دریافت ایسنا منطقه اردبیل، سیده صغری جوادی با اشاره به نامگذاری 8تا 14 اردیبهشت ماه به هفته جوان افزود: به همین مناسبت جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با خانواده معظم شهدا تجدید بیعت کردند و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از جهادگران جوان جهاددانشگاهی استان اردبیل تجلیل شد  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی برگزاری کارگاه آموزشی "راهنمای سفیران سلامت" با ارائه گواهینامه آموزشی و مسابقه کتابخوانی "نماز" و "رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به زوج های جوان" را از دیگر برنامه های اجرا شده این هفته عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی تفریحی و بازدید از موزه حیات وحش از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته جوان است.     وی توجه به نسل جوان را امری مهم در کشور عنوان کرد وگفت: استفاده مطلوب از نیرو و استعدادهای جوان به منظور دستیابی به اهداف از اهمیت بسزایی در کشور برخوردار و این هفته فرصت مناسبی برای بهره مندی از ظرفیت و توانمندی های جوانان است.     مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از برگزاری مسابقه دارت در بین جهادگران جوان این واحد خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه با هدف گرامیداشت هفته جوان، ترویج ورزش های همگانی و ایجاد فضای با نشاط، سه شنبه 11 اردیبهشت برگزار شد.     سیده صغری جوادی خاطرنشان کرد: در این مسابقه در بخش برادران اکبر نهایی و در بخش بانوان هانیه بابایی به ترتیب بالاترین امتیاز را کسب کردند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان اردبیل خانواده روابط عمومی رهبر معظم انقلاب نسل جوان موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۶ سایت اینترنت پرسرعت همراه در اتان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۵۸۰ خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مصطفی بهی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون با راه‌اندازی 6 سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات 6 روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

وی گفت: از این تعداد، 4 سایت جدید در روستا‌های جمز و مرغوب شهرستان طبس، حیدرآباد شهرستان نهبندان و سهک شهرستان درمیان احداث و راه‌اندازی شده و این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی افزود: همچنین با ارتقا تکنولوژی 2 سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های نوغاب شهرستان سربیشه و کلاته بالا (شهرک قدس) شهرستان قائنات، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی، با بیان اینکه  این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر 236 میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده اظهار داشت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه، در دسترس بیش از 850 خانوار روستایی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی