Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در مراسم گرامیداشت روز ملی شوراها در اردبیل اظهار کرد: همفکری، هم‌اندیشی و چگونگی پیشبرد اهداف شهرداری اردبیل از وظایف شورای شهر است و اعضای شورای شهر در وصول مطالبات شهروندان نقش بسزایی دارند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم سید کمال‌الدین علوی و مرحوم جلایی از اعضای شورای شهر ادوار گذشته، بیان کرد: فعالیت‌ها و اقدامات این بزرگواران بر هیچکس پوشیده نبوده و همواره تلاش اعضای شورای شهر در راستای آبادانی و توسعه شهر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اردبیل ادامه داد: توسعه، عمران و آبادانی شهر اردبیل مستلزم تلاش مضاعف مجموعه مدیریت شهری، نمایندگان استان در مجلس، مقامات دولتی و پیشکسوتان شهر است.

لطف‌اللهیان گفت: ضروری است شهر اردبیل به عنوان مرکز گردشگرپذیر استان مورد توجه و اهمیت بیشتر قرار گیرد .

شهردار اردبیل بیان کرد: از ایده‌ها، نظرات، انتقادات و توصیه پیشکسوتان شهر و نمایندگان ادوار گذشته استقبال می‌کنیم و معتقد هستیم بهره‌گیری از ظرفیت موجود در پیشبرد اهداف شهرداری اردبیل مؤثر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش کارکنان مجموعه شهرداری اردبیل به همراه اعضای شورای شهر توسعه همه جانبه شهر است، گفت: توسعه پایدار، فراهم‌کردن رفاه و آسایش شهروندان و بهبود وضعیت شهروندان جزء دغدغه‌های جدی این مجموعه است.

لطف‌اللهیان تشریح عملکرد سال ۹۶ تصریح کرد: دغدغه‌ها و اقداماتی که در ادوار گذشته انجام گرفته شده قابل چشم‌پوشی نیست و ما همواره در مدیریت شهری نیازمند تجارب گذشته هستیم.

شهردار اردبیل بیان کرد: در توسعه و آبادانی شهر اردبیل برخی مشکلات و معضلاتی وجود دارد که سعی می‌کنیم با همکاری و همفکری همدیگر در صدد حل این مشکلات مانتد ترافیک شهری باشیم.

وی یادآور شد :از آنجایی که تأکید اعضای شورای شهر در سال جاری اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، با جدیت تمام درصدد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال جاری خواهیم بود.

شهردار اردبیل با اشاره به برخی از پروژه‌های اولویت‌دار، گفت: آخرین مراحل اجرایی پل داروپخش در حال انجام بوده و تقاطع پل قدس نیز که در سال‌های گدشته نزدیک به ۵۰ درصد پیشرفت داشت، فاز اول آن نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت،همچنین با تداوم عملیات عمرانی در این پروژه شاهد بهره‌برداری آن خواهیم شد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 پیشکسوتان ترافیک توسعه پایدار شورای شهر شهرداری موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه گفت: زنده یاد لیلی سماواتی، ۶۱ ساله، اهل و ساکن شهرستان اردبیل که بدنبال سکته مغزی در بخش ICU بیمارستان علوی اردبیل بستری شده بود علیرغم مراقبت‌های درمانی و وجود علائم مرگ مغزی و پس از تشخیص و تایید توسط متخصصین و کوردیناتور‌های واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با رضایت خانواده ایشان، ساعت ۲/۳۰ روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ جهت اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند