Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@16:10:38 GMT

سیامک به هووی صیغه ای رو دست زد!

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۴۴۴۲

رکنا: او رفت تا مقدمات عقد دائم را فراهم کند اما دیگر او را ندیدم و تنها شماره تلفن او نیز خاموش است. آری! پس از آن که 40 میلیون تومان پول و سرمایه ام را گرفت و... .

زن جوان در حالی که پرونده شکایت خود از راننده پراید را روی میز مشاور می گذاشت به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: همسر اولم به موادمخدر آلوده بود و زمانی که خمار می شد دیگر من و دختر 3 ساله ام امنیت جانی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هر بدبختی بود از او طلاق گرفتم و با فروش لوازم باارزش، پول رهن خانه ای را فراهم کردم تا حداقل سرپناهی داشته باشم چرا که به دلیل سرزنش های متعدد خانواده ام نمی توانستم نزد آنها زندگی کنم.

دوست داشتم در یک مکان آرام و بی دغدغه به زندگی ام ادامه بدهم این بود که به عنوان کارگر خدماتی در یک هتل مشغول کار شدم و دخترم را نیز با خودم سرکار می بردم اما مدتی بعد با اعتراض مدیر هتل روبه رو و مجبور شدم هاله را به یک مهدکودک بسپارم.

ساعات کاری من با مهدکودک هماهنگ نبود به همین دلیل هاله تا زمان بازگشت من در خانه تنها بود. غبار بی کسی و تنهایی بر چهره من سایه افکنده بود. دیگر هیجان و شادی های دوران کودکی را در هاله نمی دیدم و از بازی های کودکانه اش خبری نبود.

من چاره ای جز تنها گذاشتن او نداشتم تا این که یک روز از مهدکودک تماس گرفتند که حال دخترم خوب نیست. هراسان خود را به مهدکودک رساندم. هاله در تب می سوخت. کنار خیابان منتظر خودرو بودم که پرایدی مقابلم توقف کرد. با تماس های مکرری که با مهدکودک می گرفتم راننده پراید متوجه بیماری هاله شد او که خود را انسان خیرخواهی نشان می داد مقابل بیمارستان منتظر ماند تا پس از اتمام مراحل معاینه و درمان هاله، ما را به منزل برساند.

نمی دانم چه اتفاقی رخ داد که سفره دلم را برای راننده ای که اصلا نمی شناختم باز کردم و او را در جریان کامل زندگی ام قرار دادم. این گونه بود که رابطه من و سیامک شکل گرفت و او خودش را به من و دخترم نزدیک کرد.

سیامک مدتی بعد با هدف کمک به من پیشنهاد ازدواج موقت را مطرح کرد. من هم که به نیت خیرخواهانه او اعتماد کرده بودم پیشنهادش را پذیرفتم و برای آن که بتوانم نظر او را جلب کنم تا به عنوان همسر دائم در کنار من و دخترم بماند به همه خواسته هایش تن می دادم اما او خواسته ای جز «پول» نداشت و مدعی بود باید مهریه همسر سابقش را پرداخت کند تا بتوانیم در کنار یکدیگر زندگی کنیم. اگرچه وضعیت مالی خوبی نداشتم اما همه درآمد و پس اندازهایم را به همراه پول هایی که از دیگران قرض می گرفتم در اختیار سیامک می گذاشتم تا مشکلاتش را حل کند.

3 سال به همین ترتیب گذشت تا این که روزی از او خواستم تکلیف مرا برای عقد دائم مشخص کند. سیامک هم قبول کرد و به بهانه فراهم کردن مقدمات عقد دائم از خانه خارج شد به طوری که دیگر هیچ گاه نتوانستم او را پیدا کنم...

شایان ذکر است به دستور رئیس کلانتر تحقیقات برای دستگیری سیامک ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عروس پایان جشن ازدواج دستگیر شد / داماد شوکه شد

سرنوشت مرگبار برای مردی که از زن شوهردار درخواست ارتباط کرد / مرد غیرتی تیر خلاص را در خیابان شلیک کرد + عکس

نقشه شوم برای به چنگ آوردن دختر خوشتیپ

آزار و اذیت سریالی پسر 10 ساله توسط فروشنده شیطان صفت

بلایی که داماد دروغگو بر سر پدر عروس آورد + عکس

عملیات تروریستی رامین حسین پناهی ناکام ماند / او اعدام خواهد شد + عکس

18 ساله بودم که زن دوم مردی 43 ساله شدم /هر وقت فیلش یاد هندوستان می کرد به من سر می زد

جزییات توطئه موصاد برای ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران

پدر سنگدل نگار 17 ساله را دار زد + عکس 16+

بلای تلخی که در قزوین بر سر دختر 9 ساله آمد

زن بیوه ندانسته از سراسر ایران ده ها خواستگار پیدا کرد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث مهریه حوادث مشهد زن صیغه ای عکس فیلم ایران دختر پدر حوادث مشهد بیمارستان من جدایی پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار عشق زندگی‌اش!

ناصر زینعلی، خواننده معروف سبک پاپ ویدیویی با عنوان «عشق زندگی‌اش» در کنار یک زن منتشر کرد که در فضای مجازی با استقبال خوبی همراه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • حقوق فرهنگیان ۳ ساله همسان سازی می شود
  • فیلم| جست‌وجوها برای یافتن کودک پنج ساله چهارمحالی ادامه دارد
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • (تصاویر) سیلی برای زندگی!
  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار عشق زندگی‌اش!
  • جاسوسان صنعتی - عبدالقدیرخان
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!