Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص انتقادات رئیس‌جمهور نسبت به برخی از مدیران و وزرا گفت: کابینه دوزادهم نیاز به یک جراحی بزرگ دارد تا امید و نشاط اجتماعی را به وجود بیاورد.عبدالله ناصری ‌ درباره انتقاد رئیس‌جمهور نسبت به برخی از مدیران و وزرا که روزه سکوت گرفته‌اند و در برخی مواقع حتی سخنان ناامیدکننده بر زبان می‌آورند و اینکه آیا این انتقادات می‌تواند زمینه‌ساز تغییرات در کابینه باشد،‌ گفت: تا حدودی می‌شود این تصور را داشت، البته رفتار ۵ سال گذشته آقای روحانی این را تأیید نمی‌کند زیرا چندین بار برخوردهایی را داشته اما اتفاقی نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: جامعه انتظار تحول کم‌ هزینه که منجر به تحول،‌ نشاط اجتماعی و امید شود را دارد. باید یک جراحی قابل توجه در کابینه و مدیران در سطح ارشد اتفاق بیفتد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اگر آقای روحانی این کار را انجام دهد علاوه بر اینکه آینده سیاسی ۳ ساله پیش روی دولت تقویت می‌شود به نقشش هم بسیار کمک می‌کند.

وی ادامه داد: اگر رئیس‌جهمور اقدامی غیر از این انجام دهد علاوه بر اینکه هزینه را برای خودش بالا برده نگاه منفی را هم تقویت می‌کند،‌ یک ناامیدی در سطوح مختلف جامعه؛ از نخبگان و الیت‌ها گرفته تا کارگران به وجود می‌آید که این برای آینده خوب نیست.

این فعال سیاسسی اصلاح‌طلب در خصوص فیلترینگ پیام ژ‌رسان تلگرام و منافات آن با حقوق شهروندی که رئیس‌جمهور در زمان مبارزات انتخاباتی وعده داده بود،‌ گفت: آقای روحانی به طور صریح می‌تواند در این باره سخن بگوید. معتقدم رئیس‌جمهور باید بگوید که این امر جمع‌بندی کل نظام و نوعی یک دستور بوده است.

ناصری ادامه داد: بعداز حوادث دی ماه بیان شد که تلگرام فیلتر شود،‌ رئیس‌جمهور باید این را صراحتا بیان کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ این درست نیست که رئیس‌جمهور در ظاهر موضع جانبدارانه در این خصوص دارد اما خودش، معاون اول و یا سایر وزارتخانه‌ها کانال‌های خود را از این پیام‌رسان حذف می‌کنند و از پیام‌رسان‌های دیگری استفاده می‌کنند.

ناصری در خاتمه گفت: آقای روحانی با بیان واقعیت باید موضع خود را مشخص کند که موافق فیلترینگ است یا خیر.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد

با قابلیت ویرایشگر استیکر جدید که در آپدیت تلگرام ۱۰.۱۱ معرفی شده، می‌توانید استیکر‌های سفارشی بسازید و مجموعه استیکر‌های خودتان را داشته باشید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد از هر عکسی که روی دستگاه‌تان دارید استفاده کنید و با افزودن متن، خط‌خطی، ایموجی، گیف‌های دیگر و استیکر‌های متحرک، استیکر‌هایی کاملاً منحصر به فردی را خلق کنید تا با دوستان و مخاطبین خود به اشتراک بگذارید.

تلگرام ۱۰.۱۱ شبیه به قابلیت‌هایی که در نسخه‌های جدید iOS و رابط کاربری One UI ۶ سامسونگ وجود دارد، به شما امکان می‌دهد تصویری را انتخاب کنید تا با ضربه زدن روی سوژه، به‌طور هوشمندانه شیء، حیوان خانگی یا فرد را از پس‌زمینه جدا کند. اگر به کنترل دقیق‌تری نیاز دارید، می‌توانید به‌صورت دستی بخشی از تصویر را برای انتخاب ایده‌آل‌تر پاک کنید. همچنین می‌توانید یک حاشیه سفید رنگ به استیکر‌های خود اضافه کنید تا ظاهری شبیه به برچسب‌ها پیدا کنند.

برای ساخت استیکر، پنل استیکر را از قسمت نوشتن در یک صفحه چت باز کنید و سپس روی دکمه‌ی «+» که برای دعوت به ساخت استیکر است، ضربه بزنید.

شما می‌توانید استیکر ساخته شده خود را برای شخص ارسال کنید یا یک مجموعه استیکر بسازید و آنها را روی اکانت خود ذخیره کنید. آپدیت جدید تلگرام به شما امکان می‌دهد هر یک از این مجموعه‌های استیکر‌ها که ساخته‌اید را با دوستانتان به اشتراک بگذارید؛ اما مشخص نیست که آیا آنها نیز برای استفاده از این قابلیت نیاز به نصب آخرین به‌روزرسانی ۱۰.۱۱ داشته باشند. هنگام به اشتراک گذاشتن، یک پیش‌نمایش از لینک مجموعه استیکر نشان داده می‌شود و برای آن یک لینک منحصر به فرد t.me اختصاص داده می‌شود که می‌توانید آن را در جا‌های دیگر به اشتراک بگذارید.

همچنین می‌توانید استیکر‌های موجود را به مجموعه‌های شخصی‌سازی‌شده خود اضافه کنید. این کار به شما امکان می‌دهد تعداد زیادی استیکر مشابه را در یک مکان سازمان‌دهی‌شده قرار دهید و در نتیجه بسته‌های عظیمی را بر اساس نیاز خود ایجاد کنید. این برنامه همچنین از هوش مصنوعی برای پیشنهاد استیکر بر اساس استیکر‌های ساخته‌شده شما، از جمله تصاویر حیوانات خانگی، هنگام استفاده از ایموجی‌های داخلی استفاده می‌کند.

تلگرام ۱۰.۱۱ هم‌اکنون در دسترس است و به‌صورت به‌روزرسانی درون برنامه‌ای قابل دریافت است. توسعه‌دهندگان همچنین از ۱۶ قابلیت جدید دیگر که در اواخر این ماه ارائه می‌شوند خبر داده‌اند، اما جزئیاتی در مورد قابلیت‌های نسخه‌های آینده به اشتراک نگذاشته‌اند.

منبع: گجت نیوز

tags # تلگرام سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود
  • طرح های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان های سمنان افتتاح می شود
  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق
  • موضع جدید بایدن پس از جلسه با رهبران گروه هفت درباره ایران
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • انتقاد کلمبیا از موضع حمایتی سازمان کشورهای آمریکایی از رژیم صهیونیستی