Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی فرارسیدن ولادت منجی عالم بشریت، مهدی موعود(عج) را به تمامی شیعیان و آزادی خواهان جهان تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش صدای ایران متن پیام صادر شده از سوی دکتر سیدتقی نوربخش بدین شرح است:
نیمه شعبان، میلاد نور و فرج و یاد آور عدالتی بیکران و آسایشی بی انتهاست. این روز یادمانی از تمام نیکی هاست و روزگارانی را به خاطر می آورد که جهان بشری از آلام و رنج های طولانی که از ظلم و بی عدالتی برخاسته است، رهایی خواهند یافت و خداوند به واسطه مولود بزرگ آن روز، مهدی موعود و امام منتظر(عج الله)، زمین مرده به ستم را به آب حیات عدالت، زنده خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکنون در میانه این ماه گرانقدر، به حساس ترین نقطۀ تاریخ یعنی ولادت یگانه منجی همۀ انسانها حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء می رسیم و ندای انتظار را سر می دهیم.
روز سربازان گمنام وجه تسمیه دیگر این روز مبارک است، سربازان گمنامی که با باور و عشق به میهن اسلامی و ممزوج به اعتقاد به اهداف و آرمان های الهی و با ایمان به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در راستی حفظ امنیت این مرز و بوم مجاهدت می کنند.
ما نیز به عنوان رهروان مکتب راستین مهدویت با قلب های مملو از اعتقاد به ظهور و فلسفه ظهور آرزو می کنیم توفیق آن را داشته باشیم در رکاب آن حضرت و در ردیف اصحاب ایشان قرار گیریم و امید است توفیق آن را داشته باشیم تا زمان ظهور آن حضرت، در برپایی جهانی سراسر عدل و عدالت و معنوتی خود نقشی داشته باشیم.
فرا رسیدن نیمه شعبان، خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مهدی موعود (عج) را به شما همکاران ارجمندم در سازمان تامین اجتماعی تبریک عرض نموده و از خداوند بخشنده تعجیل در ظهورش را مسئلت دارم.
 

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان ولی‌عصر(عج)، رنگ و بوی روز دختر گرفت

به مناسبت ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بامداد امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ به مناسبت ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) رونمایی شد.

در توضیح این دیوارنگاره آمده است:

«هر خانه‌ای که در آن دختر باشد، هر روز دوازده برکت و رحمت از آسمان ارزانی‌اش می‌شود و زیارت فرشتگان از آن خانه قطع نمی‌گردد | پیامبر اکرم (ص)»

طراح گرافیک این اثر دانیال فرخ و طراح نوشتار آن مجتبی حسن‌زاده است.

کد خبر 751365

دیگر خبرها

  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • میدان ولی‌عصر(عج)، رنگ و بوی روز دختر گرفت
  • "قبرستان نو" قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • قبرستان نو قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود