Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سومین جشنواره فرهنگی، ورزشی، روستایی و بومی محلی بخش مرزی سیلوانا با حضور سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور آغاز شد.

در مراسم آغاز این جشنواره، علاوه بر معاون رییس جمهور، روح‌الله حضرت‌پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی، رضا حسینی معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی، عباس حسن‌خانی فرماندار ارومیه، محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه و ریباز میرزایی بخشدار سیلوانا حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاس: سینا پسران افشاریان

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 رییس جمهور مجلس شورای اسلامی حضور جشنواره سیلوانا موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۲۵ تن میوه عید نوروز در آذربایجان‌غربی

جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۴۲۵ تن میوه شب عید تامین شده، گفت: از این میزان ۲۷۵ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب است که در مکان‌های تعبیه شده از سوی نهاد‌های مسئول در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: توزیع گسترده میوه نوروز ۱۴۰۳ از امروز در بیش از ۶۰ مرکز عرضه و غرف شبکه تعاون روستایی در استان آغاز می‌شود و تا روز‌های ابتدائی سال جدید هم ادامه دارد.

کرمی‌ یادآور شد: تعیین قیمت میوه شب عید توسط کمیته راهبری تنظیم بازار و همچنین ستاد تنظیم بازار استان بر اساس کشف قیمت از واحد‌های خرده فروشی در مرکز استان انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی همچنین گفت: توزیع ۱۰ تن خرمای مضافتی بم هم برای تنظیم بازار از ۲۲ اسفند ماه در استان آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بررسی زیرساختهای جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه
  • برداشت شکوفه‌های بیدمشک در آذربایجان غربی آغاز شد
  • آغاز اسکان نوروزی فرهنگیان در آذربایجان‌غربی
  • انتخاب رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی مازندران
  • انتخاب رئیس جدید هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی مازندران
  • عضویت ایران در کنفدراسیون ورزش های قومیتی
  • توزیع ۴۲۵ تن میوه عید نوروز در آذربایجان‌غربی
  • آغاز عملیات احداث ۵۱۰ واحد مسکونی نهضت ملی در ارومیه
  • برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد
  • آغاز ساخت ۵۶۰ واحد مسکونی نهضت ملی در ارومیه