Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@10:05:17 GMT

نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۴۷۵۴

نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم برگزار شد

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با اعیاد شعبان و هفته جوان نخستین یادواره شهدای مدافع حرم کشور شامگاه پنجشنبه در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم، بختیاری معاون فرهنگی سپاه قم، سرهنگ احمد بیطرفان معاون هماهنگ کننده سپاه قم، عابدی مدیرکل ورزش و جوانان قم، جلالی رئیس شورای شهر قم، فاطمه ظهیری مدیر‌کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم، مسگری عضو شورای شهر قم، محمد خامه‌یار مدیر ستاد اقامه نماز قم، مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون، جواد افشار کارگردان سینما و تلویزیون، زارعی بازیگر سینما و تلویزیون، سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جواد هاشمی در این همایش به اجرای برنامه پرداخت و همچنین مصطفی صابر خراسانی شاعر آئینی نیز شعرخوانی کرد.

پخش کلیپ درباره شهدای مدافع حرم و مقاومت آن‌ها در برابر داعش و همچنین اجرای نمایش درباره اهمیت تداوم راه شهدا از جمله بخش‌های این مراسم بود، در این مراسم از کتاب شهید زارع و کتاب "دم عشق" که درباره زندگی نامه شهدای مدافع حرم است رونمایی شد.

همچنین رونمایی از تمبر نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و پوستر نخستین جشنواره مدافعان حرم از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم شهید علی آقایی، شهید حجت اسدی، شهید مهدی نوروزی، شهید بابک نوری، شهید مهدی نظری، شهید حمید قریخانی، شهید بختی، شهید قاسمی، شهید مجید قربانخانی، شهید اکبر زوار جنتی، شهید عبدالصالح زارع، شهید موسوی ناجی، شهید عسگری جمکرانی، شهید سید محمد رضوی، شهید مهدی ایمانی، شهید مرتضی حیدری، شهید سید نادر حسینی، شهید عبدالعلی اسدی، شهید عزیز احمدی، شهید صابری، شهید حججی، شهید لطفی نیاسر، شهید عبدالعلی اسدی، شهید محمد حسین حمزه و جانباز مدافع حرم سید علی سیدی تجلیل شد.

همچنین از مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون، جواد افشار کارگردان سینما وتلویزیون، کوروش زارعی بازیگر سینما و تلویزیون و حسن روح الامین هنرمند و نقاش تقدیر شد.

901

مدافع حرم کنگره قم

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم

اسدالله عباسی در دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهدای مدافع حرم گفت: عظمت شهادت به قدری والاست که برای این پاسداران حضور در جبهه‌های مبارزه با دشمنان اسلام فراتر از همه چیز بود.

وی صبوری والدین و همسران شهدا را پشتوانه‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: اگرچه تحمل این رنج و مصیبت مشکل است، اما فرزندان شهدا باید پیام رسان و سند افتخار این انقلاب باشند.

شهید سید اسماعیل سیرت نیا، ۱۶ آبان در سن ۳۷ سالگی در عملیات مستشاری در منطقه حلب سوریه به فیض شهادت نایل آمد.


همچنین استاندار گیلان با خانواده محترم شهید مدافع حرم سعید مسافر در رشت ، دیداری نوروزی داشت.

دکتر اسدالله عباسی در این دیدار گفت: اقدامات خداپسندانه، اخلاق نیکو و روحیه جوانمردانه شهدای گرانقدر از جمله این شهید بزرگوار باید در جامعه بیش از پیش بازگو شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولان با دیدار شما خانواده معظم شهداء درس ایثار و استقامت می‌گیریم، افزود: این دیدار‌ها توان مضاعفی برای ادامه کار و خدمت به مسئولان می‌دهد.

استاندار گفت: جوانان برومند کشورمان با روحیه و غیرت دینی و اسلامی در فراسوی مرز‌ها حاضر شدند تا در دفاع از ارزش‌های انسانی و اسلامی، در مقابل گروه‌های تروریستی بایستند.

شهید مدافع حرم سعید مسافر فروردین سال ۹۵، در سن ۳۰ سالگی در عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جشن روزه اولی فرزندان شهدای مدافع حرم + فیلم
  • تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است
  • جعفر دهقان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میهمان‌ هشتمین شب نمایشگاه قرآن
  • استقبال از پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم