Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@10:48:33 GMT

پیشنهاد از آلمان و هلند برای انصاری فرد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۴۸۷۳

پیشنهاد از آلمان و هلند برای انصاری فرد

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، به ثمر رساندن 17 گل در این فصل از رقابت‌ها زمینه رقابت شانه به شانه این بازیکن با ستاره صربستانی پائوک را فراهم کرد تا نام انصاری فرد بیشتر از هر زمان دیگری در رسانه‌های یونان دیده شود.

 

  انصاری فرد که چند شب قبل با به ثمر رساندن 2 گل از 4 گل المپیاکوس تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد 17 رساند، شادی گل‌های جالبی از خود نشان داد که تصویر شکرگزاری او روی زانو با نشان دادن خدای بزرگ در میان تصاویر برتر این هفته یونان قرار گرفت و بازتاب گسترده‌ای نیز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این تنها اتفاق حاشیه‌ای مهم اطراف ستاره ایرانی نیست چون برخی رسانه‌ها از قرار گرفتن کریم انصاری‌فرد در تیم منتخب فصل یونان و سرازیر شدن پیشنهادهای وسوسه کننده از جانب چند باشگاه مطرح آلمانی و هلندی برای مهاجم ایرانی خبر دادند. به نوشته ایلنا، گرچه در واکنش به این خبرها سران باشگاه المپیاکوس هیچ عکس‌العملی نداشتند تا آینده مهاجم ملی‌پوش ایرانی با ابهام‌های فراوانی توأم باشد.

110

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ورزشی کریم انصاری فرد انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:‌ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.


منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد