Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص بی‌نظمی جشن قهرمانی جام حذفی اظهار داشت: این اتفاق هیچ کس مقصر نیست نه فدراسیون فوتبال، نه سازمان لیگ، نه هیأت فوتبال استقلال خوزستان و نه یگان ویژه، بلکه مردم باید خودشان رعایت کنند. یک دفعه مردم هجوم آوردند و متأسفانه بی نظمی شدیدی به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خداناکرده اگر اتفاقی در این شلوغی برای بازیکنان استقلال می‌افتاد چه کسی جوابگو بود. بالاخره جمعیت زیادی وارد زمین شدند و خود هواداران استقلال باید رعایت کنند اگر یکی از بازیکنان استقلال مصدوم می‌شد در آستانه رقابت‌های حساس لیگ قهرمانان آسیا مطمئناً باشگاه استقلال لطمه می‌خورد و همین هواداران از این کارشان شرمنده می‌شدند.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در ادامه در خصوص اینکه آیا سال آینده جام حذفی در خرمشهر برگزار می‌شود، یا خیر، گفت: با توجه به اینکه سال آینده فینال جام حذفی در خردادماه برگزار می شود باید دید که آیا گرمای خرمشهر اجازه می‌دهد که ما فینال را در این شهر برگزار کنیم هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.

وی در پایان در خصوص زمان سوپرجام فوتبال ایران هم گفت: ۲۹ تیرماه در ورزشگاه آزادی سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!

 کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم