Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاتمی کیا در قزوین گفت: : در اکران های مختلف «به وقت شام»پس از ورود به سینما از تماشاگران واکنش های خوبی مشاهده کرده ام، که این مسئله نشان می دهد، فیلم به وقت شام تاثیر خود را بر مخاطبش گذاشته است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سینما امشب(پنج شنبه) با حضور در سینمای مهتاب و بهمن استان قزوین در اکران سانس های مختلف فیلم «به وقت شام» حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حاتمی کیا در حاشیه اکران فیلم «به وقت شام» از جایگاه بلند شهدای مدافع حرم گفت و اظهار کرد: محتوای فیلم مورد پسند بسیاری از مردم قرار گرفته است؛ اما ساختار فنی فیلم گاهی دیده نمی شود.   وی افزود: فیلم «به وقت شام » نتیجه 19فیلمی است که در طول 40سال ساخته ام و نباید تکنیک آن به چشم نیاید.   کارگردان سینما اذعان کرد:همان طور که محتوای فیلم مورد استقبال قرار می گیرد باید همان گونه ساختار اصولی یک فیلم مورد بررسی قرار بگیرد.   وی ادامه داد: قزوین جزو شهرهای شهید پرور است و همان طور که شنیده ام این استان ۱۰شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است.   کارگردان «به وقت شام» عنوان کرد: برای آنکه این نوع سینما در کشور بقا داشته باشد، باید از آن حمایت شود و مردم از آن استقبال کنند.   وی ابراز کرد: در اکران های مختلف «به وقت شام»پس از ورود به سینما از تماشاگران واکنش های خوبی مشاهده کرده ام، که این مسئله نشان می دهد، فیلم به وقت شام تاثیر خود را بر مخاطبش گذاشته است.   حاتمی کیا اذعان کرد: وظیفه کسانی که از این فیلم رضایت دارند این است که آن را تبلیغ کنند و دیگران را برای تماشای این فیلم جذب کنند.   این کارگردان سینما با تجلیل از شهدای تیپ فاطیمون تصریح کرد: انگیزه اصلی خودم را از شهدای تیپ فاطیمون گرفته ام، این شهدا در اوج مظلومیت هستند و غیرتشان باعث شده است آنها به کشور دیگری بروند و بجنگند و من امیدوارم بتوانم باز هم از آنها صحبت کنم.   گفتنی است در این مراسم خانواده های شهید حمید سیاهکل مرادی و شهید روح الله رحیمی از ابراهیم حاتمی کیا تقدیر کردند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمد علی حاتمی زاده با اشاره به اینکه استفاده بی‌رویه از پلاستیک و عدم مدیریت صحیح آن، باعث آلودگی هوا، آب و خاک شده و به تخریب زمین و حیات وحش منجر می‌شود، تصریح کرد: بحران پلاستیکی به یکی از بزرگترین چالش‌های محیط زیست تبدیل شده است.
 
وی افزود: اولین گام برای رسیدن به یک جهان پلاستیکی کمتر و زمین پاک‌تر، کاهش مصرف پلاستیک یکبار مصرف و ترویج استفاده از جایگزین‌های قابل بازیافت و دوباره پذیر آن است.

حاتمی زاده ضمن بیان اینکه باید به توسعه فناوری‌های جایگزین پلاستیک که قابل تجزیه هستند توجه شود، خاطر نشان کرد: برای شروع پیشنهاد می‌کنم در فروشگاه تعاونی سازمان جهاد کشاورزی به جای پلاستیک از کیسه‌های پارچه‌ای که به همین منظور تهیه شده است، استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه، باید به توسعه سیاست‌ها و قوانین سخت‌گیرانه در خصوص بازیافت و دور انداختن پلاستیک توجه کنیم افزود: آموزش و افزایش آگاهی عمومی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا همگان به اهمیت حفظ محیط زیست و کاهش استفاده از پلاستیک آگاه شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: تمامی اقشار جامعه به عنوان شهروند، مسئولیت دارند تا با اقدامات کوچک خود، به حفظ زمین و آینده بهتر برای نسل‌های آینده بپردازند.

حاتمی زاده در پایان عنوان کرد: روز زمین پاک با شعار جهانی «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» شناخته می‌شود و برای تحقق ان مشارکت مردمی بسیار اهمیت دارد.

دیگر خبرها

  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک