Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم گرامیداشت مقام معلم با حضور دکتر برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، معاونین و روسای دانشکده ها، استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه و با هنرنمایی شاعر پرآوازه کشورمان صابر ابر خراسانی در سالن اجتماعات مرکزی واحد کرج برگزار شد.

دکتر برهانی فر با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری برای یکایک استادان دانشگاه آرزوی سلامتی و سرافرازی کرد و گفت: «انسان موجودی بسیار توانمند است و انسان مومن به فضل خداوند غیرممکن ها را ممکن می سازد و برای تمامی اساتید زحمتکش و متعهد از خداوند توفیق دستیابی به اهداف ترسیمی در زندگی اعم از علمی و غیرعلمی را خواستارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی همچنین به مناسبت های روز جوان و روزکارگر اشاره کرد و ضمن تقدیر از این دو قشر اثرگذار در جامعه، نکاتی را برای دانشجویان برشمرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با اعلام این نوید که به زودی در این دانشگاه رشته های جدید آموزشی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری راه اندازی خواهد شد تاکید کرد: «با توجه به ضرورت توسعه علوم دانشگاهی در راستای رفع نیازمندی های جامعه و کاربردی کردن و به روز رسانی علوم از یک سو و پاسخگویی به سلایق مختلف جوانان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه از سوی دیگر، رشته های جدید شناسایی و ایجاد خواهد شد.»

برهانی فر با تومجه به تعامل، همدلی و همکاری بسیار خوبی که در واحد کرج در میان اقشار مختلف اعم از کارمند، استاد و دانشجو برقرار است، از دانشجویان خواست در صورت نیاز نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با مسئولین دانشگاه و بویژه رئیس واحد در میان گذاشته و تحقق آن را پیگیری کنند.

رئیس واحد کرج تعامل گسترده این دانشگاه با سازمانها و ارگانهای دیگر را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد این تعاملات منشای خیر بوده و کارگشای مسائل و مشکلات دانشگاهی باشد.

در ادامه این مراسم شاعر نامدار ایران صابر خراسانی نیز در میان استقبال پرشور دانشجویان، اشعار خود را با شور و هیجان و احساسی چشمگیر سرود.

در پایان مراسم با حضور مسئولین حاضر از سیزده تن از اساتید برگزیده واحد کرج با اهدای لوح تقدیر و جوایز نفیس قدردانی شد.

همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه آثار شهید مرتضی مطهری در طبقه زیرین ساختمان امام خمینی(ره) برپا شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان گفت: دو رشته تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی بر اساس نیاز‌های روز کشورراه اندازی شد. 
محمود حق بجانب افزود: براساس نیاز‌های روز کشور شورای گسترش و آمایش رشته‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیاء در مقطع کارشناسی ارشد و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری را برای قوچان  تصویب کرد.
وی گفت: این واحد دانشگاهی برای اولین بار در سال ۱۴۰۰ میزبان اولین نشست تخصصی اینترنت اشیاء با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بود و هم‌اکنون تنها واحد دانشگاهی در سطح دانشگاه‌های آزاد کشور بوده که این رشته را دارا است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان افزود: قطعاً تأسیس و راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم است و می‌توان امیدوار بود کشورمان در این خصوص دوشادوش سایر کشور‌های توسعه یافته به‌ویژه درزمینه هوشمندسازی حرکت کند.

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است