Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کنسرت محسن ابراهیم زاده روز جمعه 23 اردیبهشت ماه ساعت 21:30 در تالار هتل کایا تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، محسن ابراهیم‌زاده خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین اجرای خود با مخاطبانش در تبریز دیدار می کند.

قطعات "دورهمی"، "شبگردی"، "امشب"، "برداشت رفت"، "مگه داریم"، "درد دل"، "غلاف"، "این دل رفت"، "پای ثابتم"، "شب‌های دیوونگی"، "بوی بارون"، "چقدر زود" و "کجایی" از قطعاتی است که محسن ابراهیم زاده در کنسرت بندرعباس برای مخاطبان اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محسن ابراهیم زاده از فصل زمستان سال گذشته در چندین شهر مختلف ایران کنسرت اجرا کرده است.  ابراهیم زاده در تعطیلات نوروزی نیز کنسرت هایی در شهرهای مختلف ایران برگزار کرد.

رضا لمعانی "نوازنده گیتار"، کارن زیاری "کیبورد"، سیاوش کریمی‌نژاد "درامز"، مجید ترکاشوند "ساکسوفون" و فارق آزادیان "تار"، آرمان تیرماهی "گیتاربیس"، حسام متولی "پرکاشن"، امید مولودی "گیتار الکتریک" و فرشید حکیمی "کیبورد" این خواننده را در کنسرت بندرعباس همراهی می کنند.

کنسرت محسن ابراهیم زاده روز جمعه 23 اردیبهشت ماه ساعت 21:30 در تالار هتل کایا تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن چاوشی برای این قطعه دستمزد میلیاردی گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از خبرنگاران حوزه موسیقی با اشاره به حضور محسن چاوشی خواننده محبوب در تیتراژ فیلم «بی بدن» نوشت: «آن طور که شنیده‌ام محسن چاوشی برای خواندن قطعه‌ای برای فیلم بی بدن رقم نجومی (میلیاردی) درخواست کرده و با موفقیت تهیه کننده فیلم، او کل مبلغ (به صورت کامل) بدون هزینه حتی یک ریال را به آزادی زندانیان اختصاص داده است.»

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • محسن چاوشی برای این قطعه دستمزد میلیاردی گرفت
  • محسن چاوشی برای این قطعه دستمزد میلیاردی گرفت ؛ دانلود کنید | این خواننده با دستمزدش چه کرد؟
  • واکنش همدلانه مردم به گریه‌های آقای خواننده روی صحنه کنسرت (فیلم)
  • واکنش بی‌نظیر مردم به گریه‌های آقای خواننده روی صحنه کنسرت (فیلم)
  • (ویدئو) عباس قادری به رئیسی چه گفت؟
  • لغو کنسرت محسن یگانه به دلیل بیماری
  • بلیت‌فروشی کنسرت رمضانی احسان یاسین آغاز شد
  • کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین
  • بلیت‌فروشی کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین آغاز شد
  • (عکس) دیدار عباس قادری با ابراهیم رئیسی