Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@20:30:46 GMT

واکنش سایت ای اف سی به قهرمانی استقلال در جام حذفی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۶۳۴۱

واکنش سایت ای اف سی به قهرمانی استقلال در جام حذفی

رکنا: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به قهرمانی استقلال تهران در رقابت های جام حذفی کشورمان واکنش نشان داد.

در پی قهرمانی روز گذشته تیم فوتبال استقلال Esteghlal تهران در رقابت های جام حذفی کشورمان سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: روز پنج شنبه باشگاه فوتبال استقلال جمهوری اسلامی ایران پس از یک پیروزی خفیف 1-0 برابر خونه خونه برای هفتمین بار فاتح جام حذفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامه تیام، مهاجم سنگالی استقلال، تنها گل این بازی را در دقیقه 35 به ثمر رساند، سانتر خسرو حیدری به درون محوطه جریمه برای شکست باشگاه بابلی در یک فینال هیجان انگیز کافی بود.

استقلال که پس از کسب رتبه سوم لیگ برتر ایران، حضور خود را در لیگ قهرمانان آسیا 2019 تضمین کرده است، در پی درخشش در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2018، به کار خود برای کسب سومین عنوان قهرمانی در آسیا ادامه خواهد داد.

استقلال ، صدرنشین گروه D بازی های مرحله گروهی را بدون شکست به پایان رساند.

تیم وینفرد شفر در مرحله یک هشتم نهایی طی روز های 8 و 15 می ( 18 و 25 اردیبهشت) برابر ذوب آهن اصفهان قرار خواهد گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران استقلال Esteghlal استقلال جام حذفی رقابت کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی عکس ایران فیلم شوم جدایی دختر بیمارستان اخبار تهران حوادث تهران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

مهرداد رضایی در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص این صحنه گفت: حامدی فر را نمی‌شناسم. فقط به او بگویید مواظب خودش باشد. جای دیگری جوابش را می‌دهم.

جواد نکونام هم در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: صحنه را ندیدم و فقط شنیدم که حامدی فر در پایان بازی مهرداد رضایی را به زمین زده است.

کد خبر 6098828

دیگر خبرها

  • رقابت نفس‌گیر قهرمانی در لیگ برتر؛ استقلال و پرسپولیس شانه‌به‌شانه، سپاهان در حسرت جام
  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • واکنش جالب سردار آزمون به شانس قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات