Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@21:43:16 GMT

50 مسافر هواپيماي پات به مقصد روسيه رزرو شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۶۵۸۸

50 مسافر هواپيماي پات به مقصد روسيه رزرو شد

خبرگزاري آريا - 50 مسافر خوش شانس هواپيماي پات براي حضور در جام جهاني روسيه مشخص شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا، در دومين مرحله قرعه کشي پات که چهارشنبه دوازدهم ارديبهشت به صورت زنده از شبکه اول سيما انجام شد ، 30 نفر ديگر از برندگان هواپيماي پات، خود را شناختند. تا باجمع 20 برنده اي که دراولين قرعه کشي تعيين شده بودند ، راهي جام جهاني شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*اضافه شدن چارتر و زبان آلماني به پات
گفتني است پيمان طبري معاون فناوري اطلاعات ايران کيش در ويژه برنامه قرعه کشي پات با تاکيد براينکه در سال 97 امکانات جديد بسياري براي پات در نظرگرفته شده است به نسخه اين نرم افزار براي روشندلان اشاره کرد و اظهارداشت : نسخه پات براي روشندلان با مشاوره هاي خود اين عزيزان(روشندلان) تهيه شده است .
وي درادامه چند زبانه‌ بودن اين اپليکيشن را يادآور شدو گفت: مدتي است که اين نرم افزار به زبان هاي انگليسي،عربي و آذري در اختيار عموم قرارداد و به زودي زبان آلماني نيز به آن اضافه مي شود.
طبري گفت : اين اقدام حرکتي به سوي بين المللي شدن اين اپليکيشن به شمار مي آيد که تاکنون در نرم افزارهاي پرداخت مشابه وجود نداشته است .
طبري اظهار کرد: هم چنان گويش هاي کردي ، مازندراني و گيلکي هم به اين نرم افزار اضافه خواهد شد.
وي با تاکيد براينکه اويژگي هاي جديد ديگري هم به اين نرم افزار اضافه مي شود گفت : يکي از اين امکانات امکان چارتر است ، افرادي که ازاين اپليکيشن استفاده مي کنند مي توانند با استفاده از امکان چارتر سفرهاي داخل کشور را ازاين طريق مديريت کرده بليت بگيرند و به محض خريد ، بليت به پست الکترونيکي آن ها ارسال خواهد شد.
*کمپين جديد پات درراه است؛ امتيازهايتان را نگه داريد
پيمان طبري همچنين درباره قرعه کشي اين برنامه اظهارداشت: هرچند اين دومين قرعه کشي پات براي سفر به جام جهاني روسيه است و اين کمپين به اتمام رسيده است.اما تمام کساني که پات را نصب کرده اند استفاده از اين اپليکيشن و کسب امتياز از طريق آن را ادامه بدهند چرا که به زودي کمپين جديدي درراه خواهد بود و جوايزارزنده ديگري براي کساني که از اين اپليکيشن استفاده مي کنند درنظر گرفتيم.
وي تاکيد کرد:امتياز تمام کساني که براي اين کمپين اپليکيشن را نصب کرده اند اما جزو 50 برنده خوش شانس ما نبودند محفوظ است و براي جوايز بعدي محاسبه مي شود.
معاون فناوري اطلاعات ايران کيش خاطر نشان ساخت که هر ماه يک امکان جديد به اپليکيشن پات اضافه مي شود .
دراين برنامه همچنين با برنده اول اين قرعه کشي تماس گرفته شد برنده اي که از شهر اهواز بود.شماره تلفن هاي همراه 30 برنده متعاقبا اعلام مي شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، بایدن بسته لوایح کمک های خارجی را امضا کرد که شامل «قانون حفاظت از شهروندان آمریکایی در مقابل اپلیکیشن های تحت کنترل دشمن خارجی» بود. در واقع لایحه تیک تاک یک روز پس از تصویب در سنا به قانون تبدیل شد.

تیک تاک در بیانیه ای اعلام کرد این قانون را در دادگاه به چالش می کشد که چنین اقدامی ممکن است فروش یا ممنوعیت اپ را به تاخیر بیندازد.

در بخشی از بیانیه آمده است:ممنوعیت تیک تاک غیرقانونی است و این امر را در دادگاه به چالش می کشیم. ما معتقدیم این وقایع و قوانین در واقع واضح هستند و درنهایت ما پیروز خواهیم شد. ما میلیاردها دلار سرمایه گذاری کردیم تا داده های آمریکا و پلتفرم مان را ایمن و عاری از تاثیر و دستکاری خارجی نگه داریم.

این قانون به بایت دنس، مالک تیک تاک حدود یک سال فرصت می دهد تا اپ را به مالکی جدید بفروشد. اگر شرکت نتواند تیک تاک را واگذار کند، در فروشگاه های اپلیکیشن آمریکایی و سرویس های میزبان وب ممنوع می شود.

کد خبر 6088229

دیگر خبرها

  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا