Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:03:10 GMT

انصاری فرد در هیرنفین جانشین قوچان نژاد می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۶۶۲۸

انصاری فرد در هیرنفین جانشین قوچان نژاد می شود

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت فین آنلاین نوشته است: شایعه ای شگفت انگیز در یونان: هیرنفین علاقه مند به جذب کریم انصاری فرد مهاجم المپیاکوس است. این بازیکن 28 ساله ایرانی در حال حاضر با 17 گل زده در 24 بازی بهترین گلزن لیگ یونان است. (به طور مشترک با مهاجم پائوک)
در ادامه خبر این سایت هلندی آمده است، به گزارش روزنامه لایو اسپورت یونان علاوه بر هیرنفین، اوترخت و تیم‌های آلمانی اشتوتگارت و آگزبورگ نیز علاقمند به خرید این مهاجم ایرانی هستند که 58 بازی ملی در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این روزنامه یونانی گزارش می دهد که قیمت فروش بالایی برای انصاری‌فرد تعیین شده است؛ شش میلیون یورو.
این امر انتقال او به هیرنفین را غیرمحتمل می سازد.

در هیرنفین، انصاری فرد ممکن است جانشین هموطن خود رضا قوچان نژاد ساله 30 شود. در تیم ملی ایران، رضا با هفده گل زده در 37 مسابقه ملی جلوتر از کریم قرار دارد. انصاری فرد شانزده بار در 57 مسابقه ملی گلزنی کرده است.


انصاری فرد تا سن 24 سالگی به کشورهای خارجی نقل مکان نکرده بود. اوساسونا اسپانیا (لالیگا 2) در سال 2015 او را به خدمت گرفت. پس از آن، یک سال بعد کریم به پانینیوس یونان پیوست و در51 بازی 15 گل به ثمر رساند .از ژانویه 2017 او برای المپیاکوس بازی می کند و در 45 بازی 22 گل زده است.

انصاری فرد تا اواسط سال 2020 با المپیاکوس قرارداد دارد. همانند رضا، ارزش این بازیکن از سوی سایت ترانسفرمارکت 1.5 میلیون یورو تخمین زده می شود.
انتهای پیام/

تیم های هلندی و آلمانی به دنبال انصاری فرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی انصاری، با بیان اینکه آب‌های بسته بندی دارای مزایای متعددی هستند، از عدم وجود آلودگی‌های میکروبی و انگلی بیماری‌زا، وجود محدوده‌های مجاز املاح و فلزات سنگین و آفت کش‌ها به عنوان بخشی از این مزایا یاد کرد و گفت: دلیل کنترل کیفیت این محصولات در محل تولید از منبع اصلی آب گرفته تا پایان فرایند است در حالی که برای آب چاه کنترلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اظهارنظر در مورد اینکه مصرف آب چاه فقط منجر به بروز سنگ کلیه می‌شود، غیرمسئولانه و غیرکارشناسی است، یادآور شد: آب چاه‌ها ممکن است آلودگی‌های زیادی داشته باشند که ممکن است به دلیل نزدیکی به مناطق مسکونی، کشاورزی، مراکز صنعتی و منابع دیگر آب‌های زیرزمینی متصل آلودگی به ترکیبات آلی، نیترات و سولفات داشته باشد.

انصاری ادامه داد: در تولید و عرضه آب‌های بسته بندی، فرآیندهای صنعتی رعایت شده و مجوزهای لازم پس از بررسی‌ها و آزمایشات متعدد اخذ می‌شود. هر محصول یک شرایط نگهداری دارد که توسط تولید کننده در بسته بندی محصول، اعلام می‌شود که مصرف کننده، فروشنده و توزیع کننده ملزم به رعایت الزامات انبارداری، حمل و نقل و نگهداری هستند.

مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع سازمان غذا و دارو تاکید کرد: اگر شرایط نگهداری هر محصولی رعایت نشود، طبیعی است که شاید خطراتی برای مصرف کننده به همراه داشته باشد و این هم محدود به یک فرآورده مانند آب بسته بندی شده نیست. ظروف بسته بندی پت در ایران و دنیا، مختص آب‌های آشامیدنی نیست بلکه در نوشابه‌ها، روغن‌های خوراکی، برخی لبنیات و شیشه‌های شیرخوری کودکان نیز از مواد پت استفاده می‌شود.

کد خبر 6097527 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) در قوچان همراه با بارش باران
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد