Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > تئاتر - مهر نوشت: سخنگوی بنیاد محمود استادمحمد اعلام کرد که سومین یادمان این نمایشنامه‌نویس که شامل اجرای نمایشنامه‌خوانی از آثار این هنرمند است، مرداد امسال برگزار خواهد شد.

جواد عاطفه، سخنگوی بنیاد محمود استادمحمد درباره برنامه‌ها و فعالیت‌های این بنیاد در سال 97 گفت: «قرار است سومین یادمان استادمحمد را همزمان با سالمرگ وی در مرداد با مسئولیت پرستو گلستانی برگزار کنیم که فراخوان این یادمان هفته آینده منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او تأکید کرد: «در این یادمان تلاش و علاقه ما تمرکزگرایی روی جوانان است و می‌خواهیم یک بازخوانی دوباره از استادمحمد توسط جوانان در قالب نمایشنامه خوانی داشته باشیم.»

سخنگوی بنیاد استادمحمد همچنین آماده سازی یک شناختنامه دقیق با توجه به جزییات درباره محمود استادمحمد را که با همکاری یک پژوهشگر تئاتر در دست انجام است از دیگر برنامه‌های این بنیاد ذکر کرد.

عاطفه با اشاره به چاپ ۱۴ نمایشنامه از محمود استادمحمد در ۶ مجلد توسط نشر چشمه، توضیح داد: «این آثار از مجموعه محمود استادمحمد و قرار است شامل چاپ ۱۷ نمایشنامه منتشر شده و نشده این هنرمند فقید تئاتر باشد. البته منتظر هستیم تا برخی آثار استادمحمد که متن شان وجود ندارد به دست‌مان برسد تا به این مجموعه اضافه کنیم.»

57244

کلید واژه‌ها : نمایشنامه - خانه تئاتر - تئاتر -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نمایشنامه خانه تئاتر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این انتخابات به شکل الکترونیکی و با حضور ۱۶۰ هنرمند برگزار شد.

وی بیان داشت: بر اساس دستورالعمل هنرمندانی که دارای رزومه هنری در بیست سال گذشته بودند، ثبت نام کردند و انتخابات روز گذشته به صورت آنلاین برگزار شد.

درخشان تصریح کرد: واجدین شرایط که شامل دانش آموختگان رشته‌های پنج گانه تئاتر که پس از فارغ التحصیلی کار حرفه‌ای کرده‌اند، نویسندگانی که سه اثر چاپ کرده، هنرمندان رشته‌های بازیگری و کارگردانی و هسته مرکزی گروه‌های نمایشی ثبت شده در دفتر استقرار گروه‌های نمایشی کشور و پیشکسوتان تئاتر که اقدام به ثبت نام در مجمع عمومی و کاندیدای هیأت مدیره انجمن کرده‌اند، پس از بررسی اسناد فعالیت اعلام شدند.

وی افزود: دراین انتخابات پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر نیز به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

کد خبر 6098143

دیگر خبرها

  • انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان
  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • رویداد گفتاورد ملی نخبگان برگزار می‌شود
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز