Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم پرسپولیس پس از رهایی از بند مصدومیت با آمادگی بالا در تمرین حاضر شد و احتمال حضورش در دیدار با الجزیره قوت گرفت. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از اعزام به امارات برای دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امروز (جمعه) از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی کار با وزنه انجام دادند، سپس در قالب دو گروه به فوتبال درون تیمی مشغول شدند سپس به مرور کارهای استقامتی و سرعتی روی آوردند و تمرین گلزنی پایان بخش تمرینات تاکتیکی پرسپولیس بود. 

* تمامی بازیکنان پرسپولیس در آخرین تمرین این تیم قبل از اعزام به امارات در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشتند. 

* کریم باقری به همراه افشین پیروانی غایبان تمرین امروز پرسپولیس بودند. 

* علی علیپور مهاجم سرخپوشان که به دلیل مصدومیت حضورش در بازی مقابل الجزیره در هاله‌ای از ابهام بود در تمرین امروز با آمادگی کامل به تمرین پرداخت و حضورش در دیدار مقابل الجزیره قوت گرفت. 

تمرین امروز پرسپولیس بدون  هوادار و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

* سید جلال حسینی کایپتان پرسپولیس با وجود محرومیت در دیدار مقابل الجزیره در تمرین امروز حضور داشت و به تمرین پرداخت. 

* در حاشیه تمرین زمانی برانکو با لهجه فارسی نکات فنی را گوشزد کرد این موضوع باعث خنده بازیکنان شد و همگی دقایقی به حرکت سرمربی پرسپولیس می‌خندیدند.

* اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای  دیدار مقابل الجزیره امارات از مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا (شنبه) صبح تهران را به مقصد دبی ترک خواهند کرد. 

دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و الجزایره امارت روز دوشنبه  (17 اردیبهشت) در ابوظبی امارات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R7869/P35350/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏