Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما این جشنواره  با حضور هشت هزار نفر درروستای شفیع آباد خان ببین برگزار شد

این مراسم که جشن شکرگزاری برداشت توت فرنگی است / اردیبهشت هر سال برگزار می شود و اهالی این روستا با اجزاری برنامه های شاد بومی محلی / ضمن قدردانی از خداوند متعال از او می خواهند به زراعت آنها برکت دهد

 

دانلود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرسازی و آسفالت راه ۱۷ روستای خوسف

میرزایی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خوسف با اشاره به نقش مهم بنیاد مسکن در توسعه و رفع مشکلات زیر بنایی به ویژه در مناطق روستایی در خصوص اقدامات این اداره در سال ۱۴۰۲ گفت: در حوزه عمران روستایی در سال ۱۴۰۲ اجرای طرح هادی در روستاهای کوشه سفلی و کریم آباد ماژان به متراژ هزار و ۵۶۰ متر مربع از محل اعبارات ملی و استانی صورت گرفته است.

او با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ در ۱۷ روستا از جمله اکبرآباد گیو، بین آباد، نصرآباد و تقی آباد اجرای زیر سازی و عملیات خاکی و آسفالت اجرا شده است افزود: اجرای دیوار ساحلی، تهیه طرح هادی و اجرای تک جدول سنگی و کانیوو سنگی از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه عمران روستایی بوده است.

میرزائی بیان کرد: در حوزه مسکن شهری طرح‌هایی از قبیل ۱۳ واحدی کوشه سفلی، ۱۲ واحدی کلاته ملک به متقاضیان تحویل داده شده و ۲۰ واحدی روستای معصوم آباد در دست اقدام است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خوسف اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن تعداد کل متقاضیان ۷۰۰ نفر بودند که بعد از قرعه کشی تعداد ۱۷۵ متقاضی به بانک معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • یاری امدادگران هلال احمربه مردم روستای سعید آباد رودبارجنوب
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • سیل در روستای الله آباد ابوسعیدی
  • کاشت درخت در دل بیابان‌های روستای همت آباد توسط همیار طبیعت + فیلم
  • سیل راه ۴ روستای قلعه گنج را مسدود کرد
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • زیرسازی و آسفالت راه ۱۷ روستای خوسف
  • العین ۴ - ۲ الهلال/ تاج و تخت شکست ناپذیران بر باد رفت + فیلم
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب